Zimowe trendy według O'Neill

17:25:00

Za oknem wygląda słońce, a ja mam dla Was kilka zimowych zdjęć od marki O'Neill :) Można się zorientować jakie kurtki, czapki i wzory będą na topie w najbliższy zimowy sezon. Krata, flanela i gruba wełna to główne hasła tej kolekcji. Będzie przede wszystkim wygodnie, ciepło i bardzo kolorowo. Ja osobiście czasem lubię zimę, ale tylko gdy mocno świeci słońce  :>














zdjęcia: Agnieszka Kubicka O'Neill

Właśnie otrzymałyśmy paczkę kosmetyków od marki Tołpa! :) A więc w najbliższym czasie będziemy testować te produkty, a potem podzielimy się z Wami naszą opinią. Obie z Madzią używałyśmy już kilka kosmetyków od tej firmy i musimy przyznać, że jakościowo są naprawdę dobre. Przede wszystkim naturalne i nieuczulające. Więcej informacji na temat kosmetyków Tołpa i możliwość zakupu tutaj:   KOSMETYKI  TOŁPA


You Might Also Like

7 komentarze

  1. jak widać krata to podstawa, ja rok temu zaopatrzyłam się w śliczny płaszczyk z Reservetu w grafitowym kolorze i nie zamierzam z niego rezygnować pomimo trendów w tym sezonie ;P bo jest piękny!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te zdjęcia :) ja bym chciała już zimę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie zauroczyły mnie ciuszki dopiero na modelkach ;)
    chociaż ja ogólnie nie jestem zwolenniczką zimowych klimatów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zima byłaby super gdyby trwała miesiąc i świeciło słońce. Nie lubię kiedy są bez przerwy chmury a zdarza się i tak:(

    OdpowiedzUsuń
  5. nienawidzę zimy ale pora się już do niej małymi krokami zbliżać, świetne te rzeczy z O'Neill . Godne uwagi ;)

    Ps. Również dodaję Was do obserwowanych :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna ta kolekcja. Szczególnie podoba mi się długi czarny zapinano-wiązany sweter oraz dająca po oczach żółto-niebieska czapka! Jeżdżę na nartach i snowboardzie, więc to post w sam raz dla mnie. A do tego właśnie pozytywnie nastraja do zimy i nieubłagalnie przemijąjącego lata.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers