Loki na papiloty

20:16:00

O taki post prosiliście już od dawna, aż wreszcie zebrałam się aby przygotować dla Was krótką instrukcję jak kręcę swoje włosy. Jako, że już od jakiegoś czasu nie używam urządzeń termicznych, a uwielbiam gdy moje włosy  są lekko pokręcone, musiałam wymyślić coś co sprawi, że bez użycia temperatury nadam im nieco objętości. Próbowałam już dosłownie każdego rodzaju wałków, ale żadne nie zdawały egzaminu. Najlepsze okazały się papiloty, ta grubsza wersja, które bez problemu dostaniecie w Rossmanie za około 6zł :)

Instagram


Do zrobienia loków potrzebujemy:




Czas na jakże "znakomite" video w moim wydaniu (z góry przepraszam za jakość) :P 

Muszę zaznaczyć, że włosy na wałki najlepiej jest nawijać po ich umyciu, jak są jeszcze lekko wilgotne, a następnie położyć się spać (oczywiście jeśli myjecie włosy rano i macie wtedy chwilę czasu możecie zrobić to o tej porze, natomiast warto przeznaczyć na trzymanie takich wałków minimum 1-2 godziny w zależności od tego jak podatne na kręcenie są wasze włosy). Zaletą papilotów jest to, że są miękkie, przez co podczas snu praktycznie niewyczuwalne. Ja na potrzeby video nałożyłam wałki na lekko zwilżone włosy i zdjęłam je niedługo po nałożeniu stąd mały efekt przed i po (swoje włosy tak naprawdę zakręciłam dzień przed i zostawiłam papiloty na noc :))




Krótka instrukcja:

1. Dzielę włosy na 4 części. Pasma zupełnie z tyłu głowy owijam wokół wałka tak jakbym nawijała je na lokówkę. Pasemka z przodu z kolei dzielę na pół i najpierw nawijam jedną połówkę, po chwili dokładając drugą (nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć, najlepiej spójrzcie na film).Wtedy loki wyglądają dużo naturalniej. 

2. Zdejmuję papiloty, a następnie nakładam na włosy trochę olejku, aby je nabłyszczyć. Ot cała filozofia :)





Co sądzicie o takim sposobie na loki? Chcecie więcej tego typu postów?

You Might Also Like

49 komentarze

  1. Bardzo dobry sposób ;) Pewnie, że chcemy więcej postów tego typu, filmik bardzo przydatny :)
    Mam pytanie co do tego olejku nabłyszczającego, czy dostanę go w Rossmannie

    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten "olejek" jest dostępny tylko w drogeriach hebe z tego co się orientuję.

      Usuń
    2. Dokładnie olejek dostępny jest w Hebe :)

      Usuń
  2. Świetny filmik i włosy. Też zakręcam na papiloty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama tak robiłam i bardzo polecam! :)) po rozpuszczeniu można je spryskać solą morską w sprayu dla lepszego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow świetny efekt !!! piękne masz włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż z ciekawości dzisiaj wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu super metoda, prosta i efektowna:) Powiedz proszę jaka to czcionka użyta na początku i końcu filmiku?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz piękne włosy:))) Tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje włosy. Jasne, że chcemy więcej takich postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. trzeba mieć jeszcze co nakręcić na te papiloty :) ja ciągle zapuszczam i co miesiąc widząc rozdwojone końcówki przycinam:D i nici z długich pięknych włosów

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakbym miała takie długie włosy... :D Świetne loki Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne loki, chciałabym mieć takie długie włosy:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam takie papiloty w domu. Koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czesto kreciłam na noc, niestety wlosy mi się plataly i gdy zdejmowalam papiloty musialam je rwać, przez co wlosy sie niszczyly i musialam zrezygnować :( efekt piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteście z Kasią takie zgrabne :) Ile ważycie i ile macie wzrostu?
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 168 cm, Kasia - 54 kg, Magda - 52 kg

      Usuń
    2. A jak dbacie o figure? Może poświęcicie temu tematowi post ? :)

      Usuń
    3. Nie dbamy jakoś szczególnie ;-) Teraz wybieramy się razem na siłownię w końcu.
      Może jakiś post kiedyś :)

      Usuń
    4. Np.co jecie itd :)

      Usuń
  15. Ciągle pytałam się Ciebie o loczki, teraz mam dokładną odpowiedź. Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczny efekt, nie mogę się napatrzeć jakie masz piękne włosy :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie! :*
    Niestety na moje włosy żadna metoda nie działa, proste jak "druty" :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam ja na pewno bym Ci tak pokręciła, że trzymały by się cały dzień ;*

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ masz cudne włosy ! Po prostu idzie zwariować z zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja mam pytanie całkiem w innym temacie ..kiedy bedzie wysprzedaz szafy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jakiś czas coś dodajemy. Zapraszamy na naszego fb https://www.facebook.com/pages/Quintessence-of-Beauty/215749131830040

      Usuń
  21. Jak długo trzymają Ci się takie loki ? Używasz lakieru ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myję włosy co 3 dni, loki w 3 dzień nieco się rozprostowują zamieniając w fale (śpię w koczku). Nie używam żadnego utrwalacza ;)

      Usuń
  22. zakochałam się w Twoich włosach :)

    zapraszam: http://ewelinna20.blogspot.com/2014/02/21022014.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Magdo mogłabyś powiedzieć mi gdzie kupiłaś odżywkę z Joanny Rzepa? bo szukam już po wszystkich drogeriach i nie mogę znaleźć :) pozdrawiam P.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko ładnie i pięknie. Włosy robią wrażenie. Ale co to za tytuł?? "loki na papiloty'???? what???

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz piękne włosy, efekt jest świetny:) Mam takie pytanie dotyczące tych papilotów: czy to są te większe (pakowane chyba po 6) czy mniejsze (12 sztuk) papiloty?

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam pytanie troche nie na temat: skąd jest ten piękny naszynik??

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers