Pink Coat

19:57:00


Już od bardzo dawna marzyłam o bladoróżowym płaszczu o kroju oversize, który nieco rozchmurzy te ponure jesienno-zimowe dni. I znalazłam taki w naszym sklepie Girls Wear! Jak zestawić taki pastelowy płaszcz? Aby stylizacja nie była zbyt słodka i dziewczęca, tłem dla takiego płaszcza może być jeden stonowany kolor - np. czarny. Jeśli będzie to czarna skóra zestaw nabierze na nowoczesności. Warto również zrezygnować z eleganckich szpilek i zamiast nich wybrać na przekór cięższe botki. Poza tym jak wiecie hitem tego sezonu jest niewątpliwie krata, ale nie tylko ta czerwona lub zielona. W kratkę nosimy także bluzki i sukienki, białe, czarne, pastelowe - każdy akcent z tym wzorem urozmaici Wasze codzienne zestawy. Jak Wam się podoba całość? :) Miłego weekendu!

 Instagram
 










płaszcz - girlswear.pl | bluzka - girlswear.pl | spodnie - terranova | torebka - medicine | okulary - sinsay | botki - czasnabuty

Kochani, koniecznie wpadnijcie do naszego sklepu online Girls Wear, ponieważ tylko w ten weekend specjalnie na otwarcie obowiązuje rabat -20% na cały asortyment! Miłych zakupów i udanego weekendu! :-)



You Might Also Like

57 komentarze

  1. bardzo ładny ten płaszczyk :) sama siebie widziałabym np w szarościach, ale sam w sobie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ty pięknie wyglądasz w takim pastelowym różu! A płaszczyk prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju ten płaszcz jest cudowny! <33

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny pastelowy płaszcz;)

    zapraszam do mnie na konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajaja!!! Kobieto! Zachwyciłaś mnie i nie tylko mnie!
    Kolor i fason obłędny!!! Wspaniała gra kolorów!

    Całuję :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny jest ten płaszcz :) urzekły mnie także buty

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w tym płaszczu, jest fantastyczny <333! i spodnie też!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny jest ten płaszczyk! kolor cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Mi się bardzo podoba, od czubka głowy, aż do stóp ;) Płaszcz piękny! Kolor i krój super :) Wzór na bluzce również mi się podoba, spodnie świetne, buty idealne, nie za wysokie nie za niskie, na stabilnym obcasie. Akcesoria czyli torebka i okulary również na plus. Póki co najlepszy outfit jaki dziś widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny,chciałabym zamowic z Waszej strony taki plaszczyk,tylko w nieco ciemniejszym kolorze,ale niestety sa same rozmiary s. Czy mozecie wrzucic tez rozmiary wieksze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To weź sobie M, są z niektórych kolorów. Ten płaszcz jest luźny i w sumie S jest jak M, a M jak L. Na mnie S jest lekko za duże ale to w sumie krój oversize.

      Usuń
  12. Jaki masz rozmiar płaszcza?

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny jest ten płaszczyk ♥ Do twarzy Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana wyglądasz cudnie, płaszczyk jest zjawiskowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny płaszcz. a Ty wyglądasz w nim obłędnie!! :)

    u mnie jesienne stylizacje z muchą w tle
    http://projektmuchaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. A bluzkę w jakim masz rozmiarze? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyny chciałabym kupić tę http://girlswear.pl/spodnice/36-czarna-neoprenowa-spodnica-.html spódniczke, na obwód w pasie 68 cm. Będą większe rozmiary? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli rozmiar M ? Jeśli będziesz chętna, możemy domówić w najbliższej przyszłości.

      Usuń
  18. do twarzy ci w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasuje do ciebie taki odcień różu:) świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyny, zamówiłam ten płaszczyk z waszego sklepu w kolorze wrzosu :). Czekam na kuriera. Mam nadzieję, że będę zadowolona, bo na zdjęciach prezentuje się bardzo okazale :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz, do twarzy Ci w takim pudrowym różu. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny jest ten płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo spodobał mi się pudrowy płaszczyk, jednakże na stronie jest on wyprzedany? Czy będzie jeszcze możliwość zakupu?
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy ten płaszcz nadaje się na zimę?

    OdpowiedzUsuń
  25. Też zawsze marzyłam o bladoróżowym płaszczyku!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. + oczywiście z chęcią będę śledzić Twojego bloga dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. płaszcz jest super - ale mnie najbardziej podoba się ta jego różowa delikatność zestawiona z drapieżnymi spodniami :) po prostu świetne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super płaszcz! Czy mogę prosić o informację jaki jest jego skład? Nie mogę znaleźć informacji...
    Pozdrawiam, Natsi

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, genialne zestawienie! Płaszcz super! Tak lekko i wiosennie ale z pazurem:)
    <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Płaszcz genialny!! Jeśli to możliwe- wznówcie sprzedaż. Będzie idealny na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Płaszcz świetnie wyglada w połączeniu z tymi spodiami. Całość wygląda na prawdę świetnie.

    www.cojamamjakjamam.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja dziewczyna ma identyczny, ja jestem w nim zakochany ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers