Bordowe New balance

11:46:00

Jakie zestawy wybieracie na codzienne bieganie po mieście? U mnie najbardziej sprawdza się zasada im prościej i wygodniej tym lepiej :) Najlepszym rozwiązaniem jest wybór ubrania w stonowanych odcieniach i zestawienie go z modnymi ostatnio sportowymi butami w ciekawym kolorze. Na ramię zarzucam worek, który nie tylko fajnie wygląda, ale również jest bardzo pakowny. Włosy bardzo często upinam w tzw. messy bun. Jak Wam się podoba poniższy zestaw?

 Instagram









Kurtka - Sinsay | Bluzka - Reserved | Spodnie - Choies | Buty - New Balance | Torebka - Parfois


You Might Also Like

46 komentarze

  1. piękne i minimalistycznie - to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie Magda! pasuje Ci też bardzo fryzura :))))) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Madzia pięknie!
    Następnym razem przyjeżdżacie do mnie razem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bez dwóch zdań, przy najbliższej okazji zabieram się z Kasią! ;*

      Usuń
  5. Super zestaw z adidasami, to lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie to okulary? rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia świetne dopełniają całości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Zresztą dzisiaj też świetnie wyglądałaś:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie :) i to w naszej Częstochówce! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny zestaw! Podpisuję się pod wcześniejszymi komentarzami, świetnie CI w tej fryzurce!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, lekko, elegancko, kurtka super

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty super, też się zastanawiałam nad kupnem bordowych, albo granatowych :) Zdjęcia jak zwykle świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw podoba mi się bardzo bardzo! Świetny kolor New Balance :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz ;) takie klasyczne i proste stylizacje są najlepsze ;) boskie okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  15. REWELACJA!!! Wszystko mi tu gra i buczy. A mogłabyś zdradzić jaką masz pomadkę na ustach? Prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach mam kredkę Inglot nr 74 + pomadkę Eveline nr 480 :)

      Usuń
  16. W takich zestawach wyglądasz najpiękniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Łaaaaaaaa, jakie fajne te okulary! :) No i bluzeczka! Świetnie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie <3 Klasyka zawsze najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne te buty, bordowe zawsze mi się podobały :) a płaszczyk jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna jesteś! :) cudowna torba i spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Madzia, pieknie wygladasz! Less is more ;) Amozesz mi powiedziec co sadzisz o tych butach? https://www.google.pl/search?q=nike+thea&espv=2&biw=1366&bih=623&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=tndXVcHWHoGosgHR3IGQCQ&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgrc=76I7tYBv-WmsEM%253A%3BMzWUeAPmhJ4hNM%3Bhttp%253A%252F%252Fcdn.idealo.com%252Ffolder%252FProduct%252F4685%252F1%252F4685198%252Fs11_produktbild_mid%252Fnike-air-max-thea-print-black-white-dark-grey.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.idealo.es%252Fprecios%252F3997537%252Fnike-air-max-thea.html%3B350%3B187

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne! Sama mam podobne tylko model Nike Roshe Run i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  22. Ta kurtka jest cudowna, szkoda że już ich nie ma w Sinsay :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Całość mega i te włosy <3 Ja mam tylko pytanie który to model New Balance? Pozdrawiam, K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to model NEW BALANCE - Classics U410HBB :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  24. A gdzie kupiłaś te buty jeśli można wiedzieć? Już od dłuższego czasu podobają mi się bordowe NB, ale nie mam pewności czy te które znajduje są oryginalne :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Bordowe NewBalance'y ekstra. Mnie podobają się też butelkozielone.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne by było też http://www.eobuwie.com.pl/szpilki-wojas-5350-31-czarny.html :) Wydaje mi się, że to bardziej pasujące połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega dziwny nos masz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz ;)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem ;)

Instagram

Like us on Facebook

Followers