Bordowe New balance

11:46:00

Jakie zestawy wybieracie na codzienne bieganie po mieście? U mnie najbardziej sprawdza się zasada im prościej i wygodniej tym lepiej :) Najlepszym rozwiązaniem jest wybór ubrania w stonowanych odcieniach i zestawienie go z modnymi ostatnio sportowymi butami w ciekawym kolorze. Na ramię zarzucam worek, który nie tylko fajnie wygląda, ale również jest bardzo pakowny. Włosy bardzo często upinam w tzw. messy bun. Jak Wam się podoba poniższy zestaw?

 Instagram









Kurtka - Sinsay | Bluzka - Reserved | Spodnie - Choies | Buty - New Balance | Torebka - Parfois


You Might Also Like

48 komentarze

  1. piękne i minimalistycznie - to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie Magda! pasuje Ci też bardzo fryzura :))))) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Madzia pięknie!
    Następnym razem przyjeżdżacie do mnie razem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bez dwóch zdań, przy najbliższej okazji zabieram się z Kasią! ;*

      Usuń
  4. Super zestaw z adidasami, to lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie to okulary? rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia świetne dopełniają całości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Zresztą dzisiaj też świetnie wyglądałaś:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny zestaw! Podpisuję się pod wcześniejszymi komentarzami, świetnie CI w tej fryzurce!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, lekko, elegancko, kurtka super

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty super, też się zastanawiałam nad kupnem bordowych, albo granatowych :) Zdjęcia jak zwykle świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw podoba mi się bardzo bardzo! Świetny kolor New Balance :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądasz ;) takie klasyczne i proste stylizacje są najlepsze ;) boskie okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  13. REWELACJA!!! Wszystko mi tu gra i buczy. A mogłabyś zdradzić jaką masz pomadkę na ustach? Prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach mam kredkę Inglot nr 74 + pomadkę Eveline nr 480 :)

      Usuń
  14. W takich zestawach wyglądasz najpiękniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łaaaaaaaa, jakie fajne te okulary! :) No i bluzeczka! Świetnie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne te buty, bordowe zawsze mi się podobały :) a płaszczyk jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna jesteś! :) cudowna torba i spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Madzia, pieknie wygladasz! Less is more ;) Amozesz mi powiedziec co sadzisz o tych butach? https://www.google.pl/search?q=nike+thea&espv=2&biw=1366&bih=623&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=tndXVcHWHoGosgHR3IGQCQ&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgrc=76I7tYBv-WmsEM%253A%3BMzWUeAPmhJ4hNM%3Bhttp%253A%252F%252Fcdn.idealo.com%252Ffolder%252FProduct%252F4685%252F1%252F4685198%252Fs11_produktbild_mid%252Fnike-air-max-thea-print-black-white-dark-grey.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.idealo.es%252Fprecios%252F3997537%252Fnike-air-max-thea.html%3B350%3B187

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne! Sama mam podobne tylko model Nike Roshe Run i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  19. Ta kurtka jest cudowna, szkoda że już ich nie ma w Sinsay :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Całość mega i te włosy <3 Ja mam tylko pytanie który to model New Balance? Pozdrawiam, K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to model NEW BALANCE - Classics U410HBB :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  21. A gdzie kupiłaś te buty jeśli można wiedzieć? Już od dłuższego czasu podobają mi się bordowe NB, ale nie mam pewności czy te które znajduje są oryginalne :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Bordowe NewBalance'y ekstra. Mnie podobają się też butelkozielone.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne by było też http://www.eobuwie.com.pl/szpilki-wojas-5350-31-czarny.html :) Wydaje mi się, że to bardziej pasujące połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega dziwny nos masz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Według mnie nie pasują tu żadne tenisówki, lecz buty ze skóry cielęcej koniecznie brązowe, będą pasować do koloru butów. Reszta przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie również gryzą się troszkę te NB. Uważam, że lepiej wyglądałoby coś delikatniejszego, ale każdy ma swoje gusta. Z drugiej strony - fajny kontrast ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega sprawa! Bardzo mi się podobają bordowe, ale sama mam białe i też jestem zadowolona, naprawdę fajnie się spisują.

    OdpowiedzUsuń
  28. Co jak co ale butki NB można łączyć w naprawdę ekstra stylizacje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers