Fioletowy płaszcz

21:25:00

Kolor zimą? A czemu by nie! Skusiłam się na niezwykle modny ostatnio płaszcz w kolorze śliwki węgierki. Muszę przyznać, że gdzie go nie założę to ewidentnie zwracam na siebie uwagę ♥ Duet elegancki płaszcz i sportowe sneakersy nie powinien już robić na Was wrażenia, gdyż również wiosną będziemy się tak nosić :) Co myślicie o takim połączeniu? Taki zestaw fajnie sprawdzi się w drodze do pracy czy też na weekendowym spacerze :) Modny dodatek na wiosnę? Plecak!










płaszcz - romwe | spodnie - bershka | buty - reebok | okulary - h&m | plecak - brytyjka

You Might Also Like

40 komentarze

  1. wyglądasz pięknie!:)czy mogłabym wiedzieć, co to za pomadka?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ultra Color Bold Lipstick Avon - hi def plum, cos takiego :)

      Usuń
  2. fajna stylizacja :)
    sama mam w szafie ukryty bardziej śliwkowy płaszcz na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny masz płaszcz jestem zachwycona jego kolorem:) super zestaw:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow Kasiu oczarowałaś nas tą stylizacją !!! Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorowy sezon przed nami, więc warto się przyzwyczajać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dwazny plaszcz, wygladasz super! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja świetna !! ;)

    Mam pytanie, czy spodnie są z aktualnej kolekcji bershka?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez Mam plaszcz w tym kolorze jest Cudny kolorystycznie. Mialam go sprzedac ale chyba Jednak go zostawie :) w polaczeniu ze sneakersami duet idealny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mogłabyś podesłać link z tym płaszczem bo nie mogę znależć,i jaki rozmiar zamawiałaś?

      Usuń
  9. zachwycający płaszcz, ma cudowny kolor! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :)! Płaszcz i spodnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor zimą? Jak najbardziej!
    Przepiękny jest ten płaszcz, w ogóle całość zachwyca;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie

    zapraszam do http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszcz wygląda świetnie, pomimo, że to jeden z kolorów trudnych do noszenia! A jeśli chodzi o buty, są na mojej wiosennej liście MUST HAVE! Dla mnie bomba! Chętnie się zainspiruję!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie to wygląda! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszcz ma piękny kolor! Całość bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. omijam fiolet gdyż nie wiem zupełnie jak go łączyć, tobie look udał sie idealnie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się obawiałam, ale myślę że to fajny akcent na naszych szarych ulicach :)

      Usuń
  17. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie Kasiu wyglądasz! :)
    Stęskniłam się za Tobą! Trzeba to zmienić wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor płaszcza i fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny kolor płaszczyka - taki żywy, soczysty. Bardzo ładnie ożywia stylizację i jest świetnym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny kolor płaszczyka - taki żywy, soczysty. Bardzo ładnie ożywia stylizację i jest świetnym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki piękny ten płaszczyk:) Ja ostatnio noszę czerwony.
    http://ladycrazyloop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej mogę linka do tego płaszczyka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ten płaszcz jest bezbłędny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Intensywny kolor. To lubię! Świetnie Pani wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny płaszczyk, cudny kolor :)

    fashionable-and-comfortable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialna stylizacja, płaszcz strasznie mi się spodobał :)
    Kasia Tusk na swoim blogu wyróżniła Twoją stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak widziałam, cieszę się że kolejny raz zostałyśmy docenione :-)))

      Usuń
  28. Ja kocham stawiać na kolor zimą ! Rozswietla i nadaje barwy tym szarym krajobrazą. Przepiękny masz ten plaszczyk. Gratuluje wyróżnienia u Kasi Tusk :*
    Cała stylizacja jest cudowna ! *Bykocur*

    OdpowiedzUsuń
  29. certain order and that's where outlines might be abetter option for you but when things are nonlinear Alpha Levo IQ such as a topic label ofphysics or maybe even like a topic like business or marketing the livernonlinear and I'll it my mapping lends itself really welland even if you're creating an out on my nap for chapter .

    http://masspmmusclegrowth.com/alpha-levo-iq/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers