Władysławowo / Hel / Trójmiasto - Wakacje, zwiedzanie

13:13:00

Choć nie jestem zwolenniczką publikowania swoich prywatnych zdjęć, przygotowałam dla Was dzisiaj specjalny post ze zdjęciami z moich czerwcowych wakacji. W dziesięć dni zwiedziłam niemal całe Władysławowo, Trójmiasto i Mierzeję Helską ;-) Najbardziej jestem zauroczona Jastarnią i Juratą, a także miejscowością Hel na Cyplu! Przepiękne plaże, urokliwe wydmy i liczne lasy sprawiają, że mogłabym tam chyba zostać na całe wakacje. Jeśli nie byliście w tych miejscowościach to mam nadzieję, że moje zdjęcia Was przekonają do podróży. A jeśli już odwiedziliście tą część naszego Morza, to być może powrócą miłe wspomnienia ;-) Jeśli macie jakieś pytania odnośnie tego wyjazdu, śmiało piszcie w komentarzach, chętnie odpowiem. Tymczasem, zapraszam do obejrzenia zdjęć!  
 Instagram

Władysławowo / Chłapowo

wakacje władysławowo









Gdynia

gdynia zwiedzanie

bulwary gdyńskie





Puck 


Puck zwiedzanie




Jurata / Jastarnia

Jurata noclegi





Jastarnia wakacje




Hel


hel


hel cypel




Sopot






sopot



sopot noclegi

     

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Piekne zdjecia. Juz bylam w tamtych miejscach, jednak chetnie jeszcze raz bym je odwiedzila. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne zdjęciai super stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam te zdjęcia i cieszę się, że mieszkam w Gdyni :) Trójmiasto jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ale zazdroszcze! 😊Uwielbiam Trojmiasto 💕💕💕

      Usuń
  4. piękne polskie miejsca :) aż chce się tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia...❤ minełyśmy się we Władysławowie :( buźka😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia, aż marzy mi się wyjazd nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pieeeekne zdjecia! ;) wylapalam swietne rzeczy ze stylizacji - bralet i ogrodniczki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiula piękne zdjęcia!
    Jaka opalona - wow! :) :*

    Kiedy przyjeżdżasz do Krakowa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będziesz wolna, to mogę w wakacje jeszcze wpaść kiedyś na 2 dni! <3 :* Napiszę do Ciebie ;-)

      Usuń
  9. Super pamiątka z wakacji :). Wybieram się do Gdyni 1 sierpnia i czy mogłabyś mi powiedzieć czy warto tam jechac ? Czy plaża jest duża i zaludniona? jak miasto, podobało Ci się? Po Twoich zdjęciach stwierdzam że Jastarnia jest najpiękniejsza, czy daleko jest z Gdyni od Jastarni i czy to duża miejscowość jak wygląda tam plaza ? Troche duzo tych pytań w jednym komentarzu, ale miło by mi było gdybyś odpowiedziała. Pozdrawiam :) S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdynia jest piękna oczywiście! Plaża miejska może nie jest tak duża, ale z tego co wiem w Gdyni Orłowo są fajne plaże i więcej plażowiczów :) Poza tym pociągiem SKM dojedziesz w kilkanaście minut do Sopotu lub Gdańska - bilety są za parę złotych. A w Sopocie i Gdańsku to naprawdę jest co robić :) Na Hel również jeżdżą takie specjalne niskie pociągi przewozów regionalnych z Gdyni właśnie :) Także polecam wybrać się do Jastarni i Juraty, bo tam chyba plaże są najpiękniejsze ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Ale tam pieknie ! Musze sie tam kiedys wybrać na dluzszy urlop 😉 a Ty jestes piękna dziewczyna! ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, polecam się wybrać jeśli tylko będziesz mogła! ;-)

      Usuń
  11. Ze zdjęć najbardziej spodobała mi się Jastarnia/Jurata aż myślę o tym żeby jechać i ją zwiedzić:) Pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna podróż ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo przyjemnie się na to patrzy :) byłam tam 8 lat temu i wspomnienia wróciły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak pięknie, dawno nie byłam w tamtych rejonach i aż mam ochotę tam pojechać! pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie Kasiu :) też się wybieram nad morze pod koniec przyszłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Trójmiasto! Co prawda, nie byłam w Juracie ani Jastarni (i coś czuję, że koniecznie muszę to nadrobić), ale na Półwyspie Helskim polecam Chałupy - mała mieścina, ale plaże jedne z piękniejszych na polskim wybrzeżu :) a jeśli ktoś uwielbia sporty wodne (albo chociaż je podglądać), to istny raj. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne zdjecia, fajnie wygladasz taka opalona:>

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu czy oprocz prowadzenia bloga gdzies pracujesz ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo mam problemy ze zdrowiem. Ale zamierzam rozpocząć pracę na etacie od jesieni ;-)

      Usuń
    2. wybacz moja "wscibskosc" :) a czy prowadzenie Waszego bloga pozwala Ci na swoje wydatki? Zawsze mnie to interesowalo.
      No i powodzenia w takim razie, zycze jak najlepszej pracy:)

      Usuń
    3. tak, udaje nam się "zarobić" na swoje wydatki ;)

      Usuń
  19. Świetna stylówka z koszulą w kratę!!! A skąd ta torba z myszką miki?

    OdpowiedzUsuń
  20. to musiałbyć super wakacje...pogoda Wam się udała...pozazdrościć tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O tak, Jastarnia jest bardzo urokliwa! Ma niesamowity klimat i ci ludzie tam... :) w ogóle mieściny nad Polskim morzem są niesamowite! Aż chciałoby się wyjechać na dłużej

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers