Makijaż na święta/sylwestra

20:05:00


Dzisiaj post nieco z innej beczki. Mianowicie postanowiłam przygotować dla Was krótki tutorial makijażowy :) Krok po kroku zaprezentuję jak wykonałam prosty, aczkolwiek efektowny makijaż idealny na okres świąteczny. Nie jestem żadną ekspertką, niemniej makeup i włosy to tematy o które najczęściej pytacie i mam nadzieję, że tym postem rozwieję nieco Wasze wątpliwości na temat tego, czego używam wykonując mój codzienny makijaż. Oczywiście na co dzień pomijam czerwoną szminkę zastępując ją tzw. pomadką nude (bardzo lubię te z Celii :)). Czekam na Wasze opinie o moim makijażu pod postem. Ciekawią mnie również kosmetyki jakich Wy używacie strojąc się na Święta :)

Instagram




Kosmetyki, których użyłam:

1. Pomadka Maybelline nr 535 Passion Red
2. Tusz do rzęs 2000 Calories MaXfactor
3. Korektor Affinitone Maybelline nr 01 Nude Beige
4. Żelowy eyeliner Maybelline nr 01
5. Pędzel do podkładu/korektora Hakuro H50S
6. Pędzel do brwi/eyelinera Hakuro H85
7. Pędzel do eyelinera Kozłowski
8. Sztuczne rzęsy Demi Wispies
9. Paletka cieni NYC nr 967 Picnic in Central Park
10. Róż Bourjois nr 34 Golden Rose
11. Bronzer Rimmel Match Perfection nr 002



Na cienie pod oczami nakładam mój ulubiony korektor (3) i delikatnie rozcieram go palcami lub przy użyciu pędzla do podkładu (5). Brwi podkreślam matowym brązem używając skośnego pędzelka (6).


Na powiekę nakładam matowy, beżowy cień jako bazę, a następnie wklepuję nieco perłowego cienia w szampańskim kolorze (9). Załamanie powieki zaznaczam bronzerem lub jasno-brązowym cieniem używając puchatego pędzelka. Przy pomocy cienkiego pędzla (7) i żelowego eyelinera (4) rysuję kreskę na powiece (post jak zrobić idealną kreskę znajdziecie tutaj---> <KLIK>). 


Tuszuję rzęsy (2), a następnie przyklejam sztuczne połówki rzęs (8). Ten krok oczywiście możecie pominąć.


Konturuję twarz przy pomocy bronzera (11), a następnie uśmiechając się podkreślam różem policzki (10). Kredką obrysowuję kontur ust. Kolejnym krokiem jest pomadka w intensywnym kolorze. W Święta uwielbiam nosić czerwienie, dlatego też przy pomocy pędzelka do pomadek/błyszczyków nakładam moją ulubioną czerwoną szminkę (1) na usta.

Et voila!


***

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Ładnie wygląda ten cień, bardzo naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż :) Bardzo lubię make-upy z kreską i czerwonymi ustami :)

    Pozdrawiam ciepło, http://gosiabaszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie delikatny makijaż, ładny ale jak dla mnie to raczej na dzień niż na wieczór ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo wyglądał dużo mocniej :) U mnie czerwone usta sprawdzają się jedynie na wieczór, na co dzień wyglądają zbyt wulgarnie.

      Usuń
    2. przepraszam, bo nie sprecyzowałam ;) co do ust to się zgadzam, czerwień na co dzień to za dużo i faktycznie tylko na wieczór :D jeśli chodzi o oko to bardziej bym je przyciemniła :> :P

      Usuń
  4. Jak dla mnie to każdy Twój makijaż jest taki sam. Ten jedynie różni się mocno podkreślonymi ustami. Wielka mi rzecz.
    Pozdrawiam Kacha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może technika jest podobna, natomiast zmieniły się kosmetyki których używam. Stąd też mały 'update' :)

      Usuń
  5. śliczny delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż! Idealna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie :) musisz zdradzić, jak dbasz o buzię. Cera jest piękna i nie musisz używać podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w najbliższym czasie wykombinuję post o pielęgnacji mojej cery. Podkładu nie używam, gdyż podkreślałby moją baardzo suchą skórę, niemniej bez korektora ani rusz! :D

      Usuń
  9. Ale cudownie!!! jak zawsze niesamowite rady
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:**:
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  10. o ja na sylwka stawiam na prostote jak i wy - czerwien ust prosta kreska piekne rzesy -

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż wspaniały, idealny na wieczór : )

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz idealne brwi ♥
    cudowny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers