Pielęgnacja skóry suchej i wrażliwej + Insta mix

18:16:00

Hej! W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam czym pielęgnuję moją suchą i wrażliwą cerę. Muszę przyznać, że używam niewielu kosmetyków, aby zbytnio nie przeciążać skóry. Do pielęgnacji wystarczają mi: delikatna pianka myjąca, płyn micelarny, krem nawilżający oraz krem uniwersalny typu Nivea. Dla chwili relaksu lubię co jakiś czas nałożyć na cerę jakąś fajną maseczkę nawilżającą. Mam nadzieję, że zainteresuje Was dzisiejszy post i że i Wy napiszecie mi jakie są Wasze ulubione kosmetyki pielęgnujące suchą skórę. Czekam na propozycje! Buziaki :*

Instagram


Delikatna pianka myjąca Pharmaceris

Pianka bardzo dobrze oczyszcza twarz z wszelkich zanieczyszczeń, nie uczula i nie podrażnia (co jest dla mnie bardzo ważne!). Jest niezwykle delikatna dla skóry. Myślę, że świetnie sprawdziła by się także przy cerze naczynkowej. Średnio radzi sobie z makijażem oczu (oczy zmywam płynem micelarnym). Zaletą jest to, że jest baaardzo wydajna. Polecam!

Cena: 23zł/ 150ml


Kojący płyn micelarny AA

Płyn dostałam gratis, gdy mój chłopak kupował produkty do golenia tej marki. Jest naprawdę genialny! Produkt nie posiada alergenów, parabenów czy barwników. Mimo, że jest delikatny radzi sobie nawet z ciężkim makijażem oczu. Nawilża i koi skórę. Dodatkowo płyn nie powoduje u mnie wypadania rzęs (co się często zdarzało w przypadku innych produktów).

Cena: 17zł/200ml


Nawilżający krem do cery suchej i odwodnionej AA

Krem ten znalazłam w pudełeczku Shiny Box i byłam pozytywnie zaskoczona jego działaniem. Pięknie nawilża skórę, szybko się wchłania, nie uczula - 3xTAK. Ogromnym plusem tego produktu jest jego cena. Swoim działaniem dorównuje produktom z wyższej półki, a kosztuje tak niewiele. 

Cena: 13,50zł/50ml


Balsam nawilżający Cetaphil

Jest to jeden z moich pierwszych kremów. Stosuję do dziś. Cetaphil zna pewnie większość z Was, gdyż krem ten cechuje się swoim delikatnym działaniem. Sprawdzi się zarówno u osób z trądzikiem (nie powoduje wysypu), jak i u wrażliwców z suchą skórą. Kto jeszcze nie próbował niech prędko leci do apteki/drogerii!

Cena: 30zł/250ml


Krem Nivea

Mój ulubieniec od lat! Jako, że mam ekstremalnie suchą skórę stosuję go dosłownie dzień i noc. Jest to uniwersalny krem do twarzy, ust, łokci. Nadaje się wszędzie tam gdzie nasza skóra wymaga dodatkowego nawilżenia (wręcz natłuszczenia). Mam go zawsze przy sobie!

Cena: 5zł/75ml


Maseczka nawilżająca i kojąca Kolastyna

Od niedawna do pielęgnacji mojej skóry zaczęłam stosować maseczki. Jak do tej pory najbardziej polubiłam się z tymi z Kolastyny. Mają one działanie odprężające i nawilżające, wygładzają cerę. Po takim zabiegu skóra chłonie wszelkie kremy jak gąbka, jest cudnie miękka. 

Cena: 1,50zł/10ml

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

INSTAGRAM MIX


Something sweet | Black&White | Celebration


Yum | Happy birthday Kasia | Walentynkowy zawrót głowy


Kitty! | Home sweet&cafe w Częstochowie | Ladies night


Tea time | Hi! | Jerry's burger

Więcej zdjęć tutaj <KLIK>

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Mam ten kojący płyn micelarny z AA oraz Cetaphil :) Potwierdzam, świetne kosmetyki!:)) Polecam jeszcze krem Ziaja (do cery suchej i wrażliwej, redukujący podrażnienia - rewelacja, świetnie sprawdza się zwłaszcza pod makijaż)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kremy z AA ! Są najlepsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie !!! <3

    DLA CHĘTNYCH! :)
    zapraszam do obserwowania mojego bloga: http://paulinaya.blogspot.com/, dopiero zaczynam i może dzięki Wam się jakoś blog rozkręci :)
    z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cetaphil jest świetny. Ja stosuję go również na dłonie, polecam :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post :)
    mix zdjęć extra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam rano krem intensywnie nawilżający Lirene aqua cristal, świetnie nadaje się pod makijaż, nawilża rewelacyjnie i jest nie drogi, naprawdę polecam! ;) Na wieczór przekonałam się do kremu z naturalnych składników Sylveco - lekki krem brzozowy, hypoalergiczny. Jest świetny chociaż nie za ciekawie pachnie..;)

    Pozdrawiam, Gaba

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre produkty są mi znane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię serie AA, sama używam kremu do cery tłustej (bo ja akurat taką posiadam, jeszcze z tendencją de pękających naczynek) o czym pisałam ostatnio na blogu ;) No i maseczki z Kolastyny, sama przyjemność dla cery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne to pierwsze zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers