Jak malować brwi/ My eyebrow routine

16:45:00

O taki post prosiliście już od dawna i nareszcie udało mi się przygotować co nieco o moich brwiach. "My eyebrow routine" jest banalnie prosta, choć nie ukrywam, że troszkę czasu minęło zanim doszłam do wprawy. Nawet przez jakiś czas zastanawiałam się nad makijażem permanentnym brwi (niemal idealne brwi przy pomocy metody piórkowej), jednak szybko uznałam że jeszcze lepszy efekt uzyskam malując je sama. U mnie najważniejszą zasadą jest to, aby brwi były odpowiednio przygotowane (regulacja brwi przy pomocy pęsety to krok, który wykonuję co około 5dni). Reszty dowiecie się z krótkiego instruktażu, który znajduje się poniżej :) Enjoy! 


 Instagram

1. Brwi saute :) 2. Przeczesuję brwi grzebykiem 3. Przy użyciu skośnego pędzelka i pomady lub cienia (w moim przypadku cień w kremie Maybelline tatoo color permanent taupe) rysuję podstawę moich brwi.


4. Delikatnie rozmazuje to co namalowałam, kierując się ku górze. Następnie, aby efekt był jak najbardziej naturalny wypełniam brwi nieco jaśniejszym cieniem. 5. Ostrożnie wypełniam również początek brwi 6. Utrwalam żelem Catrice o lekko brązowym zabarwieniu.


6. Obszar między brwią a powieką maluję cielistą kredką, aby ładnie zarysować krawęzdzie i wyczyścić wszelkie niedoskonałości 7. Palcem rozcieram jasną kredkę 8. Efekt końcowy


Kosmetyki, których używam:



Maybelline Color Tatoo color Permanent Taupe
Paletka do brwi Essence
Cielista kredka Max Factor
Żel do brwi Catrice
Grzebyczek do brwi Douglas
Pędzelek Zoeva nr 317


A jak Wy podkreślacie swoje brwi? Jestem bardzo ciekawa Waszych sposobów :)

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Ile zajmuje CI to czasu dziennie?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje brwi są piękne. Powiedz proszę w jaki sposób i czym wyrównujesz swoje brwi od góry?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekko wyrywam włoski (tylko te widoczne) przy użyciu pęsety oraz przycinam i wyrównuje małymi nożyczkami :)

      Usuń
  3. W zasadzie maluję je tak samo jak Ty ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. czekałam na ten post, super dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. więcej postów makijażowych i włosowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie będzie :) Następny włosowy i może jakiś filmik :D

      Usuń
    2. bardzo ładna z Ciebie dziewczyna Magda, masz taką nieskazitelną cerę czy mocniej się malujesz? zazdroszczę :D

      Usuń
    3. Generalnie nie mam problemów z cerą oprócz tego, że jest ona nieco sucha. Lubię używać kremów BB lub CC (szczególnie latem), ewentualnie nawilżającego podkładu Affinitone.

      Usuń
  6. brwi wyglądają przepięknie, jednak tych naturalnych również jest co zazdrościć :) lubie takie posty i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brwi już w wersji sauté świetnie się prezentują, bardzo ładny kształt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne brwi:) mam pytanie: czy kolor Twojej kredki z max factor to 09 natural glaze? z góry dziękuję za odpowiedź
    pozdrawiam;)
    Paulina

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers