Nowości kosmetyczne - pielęgnacja cery tłustej i mieszanej

22:47:00

Hej! Dzisiaj coś dla kosmetykomaniaczek i fanek nowości do pielęgnacji cery. Już dawno nie było recenzji kosmetyków, a trochę się tego zebrało. Dzisiaj zapoznamy Was z marką Himalaya Herbals, o której pewnie nie jedna z Was już słyszała oraz dwoma urządzeniami firmy Remington do pielęgnacji skóry twarzy i ciała. Zapraszamy do artykułu :)


Tonik oczyszczający | Pianka do mycia twarzy | Żel do mycia twarzy

Himalaya Herbals to marka produkująca kosmetyki o naturalnych składach. Wyciągi z ziół, które są zawarte w produktach pochodzą właśnie z Himalajów, stąd nazwa. Pierwszy kosmetyk - delikatny tonik - fajnie oczyszcza skórę i zmniejsza widoczność porów. Odświeża i tonizuje, jednocześnie lekko matując. Pianka działa jeszcze delikatniej. To fajny kosmetyk dla osób, których cera jest skłonna do podrażnień. Nie zawiera mydła, dzięki czemu nie wysusza skóry i nie powoduje nieprzyjemnego wrażenia ściągnięcia. Jest bardzo wydajna! Jeśli nie lubicie takich delikatnych formuł, na pewno świetnie sprawdzi się u Was żel do mycia twarzy. Ma gęstą konsystencję i naprawdę dobrze oczyszcza skórę. 



Oczyszczający peeling i maska

To nasi absolutni faworyci. Peeling zawiera miodlę indyjską i naprawdę pięknie oczyszcza i złuszcza naskórek. Zawarte w nim granulki delikatnie ścierają martwy naskórek i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając gładziutką cerę. Peeling ma również właściwości przeciwbakteryjne. Nasz drugi hit to maseczka. Kosmetyk pięknie oczyszcza i zapobiega powstawaniu wyprysków. Dodatkowo odmładza i ujędrnia skórę. Czego chcieć więcej? Jesteśmy ciekawe czy któraś z Was próbowała kosmetyków tej marki. Jeśli tak to jakie są Wasze wrażenia? Czekamy na opinie w komentarzach :)



Szczotka do ciała Reveal Remington

Nasze ostatnie odkrycie! Jako, że pogoda jest piękna i słoneczna, przyszedł czas na pokazanie nieco ciała. Szczotka idealnie przygotowuje skórę na przyjęcie balsamu czy samoopalacza. Cudownie wygładza i oczyszcza skórę. Posiada dwie wymienne końcówki - z naturalnego włosia (do szczotkowania na sucho) oraz peelingującą (idealną pod prysznic). Urządzenie jest bezprzewodowe i ma dwa ustawienia prędkości. Skóra po użyciu szczotki jest miękka i jedwabiście gładka. Cudo!



Szczoteczka do oczyszczania twarzy Reveal Remington

Wiele słyszałyśmy o tego typu szczoteczkach do twarzy i byłyśmy ich bardzo ciekawe. Szczoteczka do twarzy Remngton jest bardzo wygodna w użyciu. Posiada 3 końcówki - standardową, do skóry wrażliwej i masującą. Cudownie oczyszcza skórę, usuwa wszelkie zanieczyszczenia, nawet te głęboko osadzone w porach skóry. Ułatwia wchłanianie produktów do pielęgnacji. Produkt wyposażony został w minutnik, który co ok 20 sekund informuje, że można przejść do kolejnego obszaru twarzy. Szczoteczka posiada trzy ustawienia prędkości, dzięki czemu można dostosować go do swoich potrzeb. Dodatkowo urządzenie jest łatwe w czyszczeniu - bez problemu umyjemy go pod bieżącą wodą :) Próbowałyście tego typu elektrycznych szczoteczek? Polecacie?


Zachęcamy Was również do ostatniego postu o pielęgnacji skóry trądzikowej, po terapii Izotekiem <KLIK>


You Might Also Like

5 komentarze

  1. Peeling grubo- czy drobnoziarnisty ? Najbardziej jednak zainteresowała mnie maseczka. Ciekawe, czy oprócz zabezpieczania zdrowych miejsc skóry przed wypryskami, oddziałuje na już istniejące krosty... :) Możesz napisać jaki jest jej główny składnik ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie składniki znajdziesz na stronie tej firmy, maska jest świetna! mocno oczyszcza i ściąga, a peeling raczej drobnoziarnisty, nie jest mocny

      Usuń
  2. Szczoteczka do czyszczenia twarzy to świetna sprawa. Sama używam podobnej i jestem bardzo zadowolona z efektów! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana o IZOTEKU słyszałam wiele pozytywnych opini jak i odwrotnie. Super, że Tobie pomógł :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz ;)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem ;)

Instagram

Like us on Facebook

Followers