Klasyczny zestaw na każdą okazję

14:15:00

Klasyczne spodnie i biała koszula to dobry wybór na niemal każdą okazję - do pracy, szkoły czy wyjście ze znajomymi. Ostatnio także staram się wprowadzić do mojej szafy nieco kolorów, dlatego też tym razem postawiłam na dół w pastelowych odcieniach. Błękitne cygaretki, koszula z kołnierzykiem i torebka a'la chanelka to zestaw, który nigdy mnie nie zawodzi. Każdą z tych rzeczy znalazłam w sklepie Quiosque (czyt. kiosk). Nie dość, że stylizacja wygląda szykownie to na dodatek jest bardzo wygodna i sprawdzi się w każdej sytuacji. Dodatkowo aby nieco urozmaicić look warto postawić na jakieś fikuśne okulary. Ja wybrałam te o kocim kształcie. Jak Wam się podoba cały zestaw? Czekam na Wasze komentarze :)










Koszula 129,99zł | Spodnie - 179,99zł | Torebka - 89,99zł | Okulary - 29,99zł | QUIOSQUE

You Might Also Like

18 komentarze

  1. bardzo przyjemna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutely in love with this, the trousers have an amazing color! :D

    http://couturecase.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja :)

    http://agiistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie, mają genialny kolor i fason.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze blog ciekawy, pozycje w google masz wysoką, tylko czemu go nie spieniężasz. Jest dobry sposób na wysoki zarobek na blogu, poszukaj sobie w google: jak zarobić na blogu drugą wypłatę

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham to połączenie kolorystyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie mają piękny kolor <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Jakie włosy... <3 Bardzo szybko Ci urosły po ścięciu sporej ilości. Jestem pełna podziwu :)
    Kiedy post z aktualną pielęgnacją Twoich włosów? MOże jakieś rady jak pielęgnować je latem ?

    Pozdrawiam :* Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, piękne spodnie :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba najwiekszym sukcesem uniwersalnych zestawów jest minimalizm ;) podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestaw, tylko te buty bym zmieniła na bardziej delikatne.
    Jakieś sandałki czy też czółenka.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosto i klasycznie, a jednak zachwycająco! Masz idealne włosy!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers