September favourites + Instagram mix

19:45:00


Wrzesień już prawie dobiega końca, a więc czas na naszych comiesięcznych ulubieńców. W zestawieniu znajduje się kilka kosmetyków do włosów (ach to włosomaniactwo!) oraz najnowsze odkrycia kosmetyczne. Mam nadzieję, że dzisiejszy wpis okaże się dla Was przydatny. Na końcu posta także Instagram mix  

Instagram
 




W7 Africa bronzer

Bronzer pięknie podkreśla letnią opaleniznę (to połączenie brązu i różu), jest bardzo wydajny. Kosztuje grosze (na allegro ok 15zł!). Ma świetne opakowanie (bardzo przypomina kosmetyki firmy Benefit) oraz posiada, wbrew pozorom, bardzo funkcjonalny pędzelek. Polecam!


Pomadka Celia nr 604, 603

Kochane jeśli któraś z Was jeszcze nie próbowała tej pomadki to naprawdę żałujcie! Kosmetyk kosztuje ok 10zł a jest porównywany do pomadek firmy Mac. Linia 600 z Celii to połączenie błyszczyku i pomadki. Pięknie nawilża usta, nadaje kolor oraz jest niezwykle wydajna. Tylko spójrzcie na to opakowanie. Eleganckie złoto idealne do damskiej torebki.



Catrice Eye Brow stylist

Kredkę zakupiłam niedawno. Do tej pory używałam cienia w kremie (Maybelline Color Tatoo) nakładanego skośnym pędzelkiem. Stwierdzam jednak że kredka jest dużo wygodniejsza w użyciu. Bardzo poręczna, z drugiej strony posiada pędzelek, którym ładnie rozczeszemy brwi. Na dole efekt przed i po użyciu kredki.



Pędzel Hakuro H50S

Używam do roztarcia korektora. Jest niezastąpiony. Nie robi smug, umożliwia równomierne nałożenie kosmetyku i uzyskanie naturalnego efektu. Dużym plusem jest to że nie pochłania zbyt wiele kosmetyku, w odróżnieniu od gąbęczek, których używałam wcześniej.



Tangle Teezer

Wreszcie jest moja. Używam w szczególności do rozczesywania włosów po umyciu oraz masażu skóry głowy. Szczotka wręcz sunie po włosach, nie wyrywa ich. Zauważyłam, że obecnie wypada mi ich o wiele mniej. Szczotka TT to łakomy kąsek dla każdej włosomaniaczki!


Suchy szampon Batiste

Wcześniej używałam suchych szamponów z Isany czy Syoss'a, które szczerze mówiąc nie dorastały temu nawet do pięt. Szampon Batiste przepięknie pachnie (świeże kwiaty), odświeża włosy, lekko je unosi. Pozostawia włosy miękkie w dotyku, nie usztywnia ich. Obecnie można dostać go w Hebe (14,99zł) oraz w sprzedaży wysyłkowej.


Organix odżywcze serum wzmacniające

Używam do zabezpieczenia końcówek. Serum pięknie nabłyszcza włosy i bosko pachnie. Obok jedwabiu z green pharmacy to mój ulubiony kosmetyk do zabezpieczania włosów. Czy regeneruje? Ciężko stwierdzić, używam wielu kosmetyków do pielęgnacji, moje włosy nie są zniszczone, więc w tej kwestii nie jestem obiektywna. Sądzę, że warto wypróbować!


INSTAGRAM MIX


1. New place, new beginning 2. Uwielbiam paski! 3. I'm in heaven - Bierhale


4. Wielkie piwo pszeniczne - Bierhale 5. Nowe okularki 6. Obiad w Ikei - pstrąg


7. Plażowanie - Korfu 8. Cudowny widok - Paleokastrisa 9. Uwielbiam kokardki w każdej postaci


10. Piękny naszyjnik - Bershka 11. Piotrkowska love 12. Jasna Góra o zachodzie słońca


You Might Also Like

13 komentarze

  1. uwielbiam ta szczotke :D masuja nia sobie glowe, rewelacja!

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  2. bronzer jes rewelacyjny !


    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie znalazłyście pomadki Celia?
    Oooogromne piwo :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się ich naszukałam. Sprawdź w lokalnych drogeriach. Na stronie Celii znajdziesz punkty gdzie sprzedają ich kosmetyki ;)

      Usuń
  4. Zainteresowała mnie ta szczotka! Dosyć intensywnie wypadają mi włosy i chociaż tego nie widać, bo na szczęście mam grube, to jednak wolę o nie zadbać. Poszperam więcej o tym ;) a i zdecydowanie zaraz w necie zacznę szukać tych pomadek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczotke sie chyba skusze, jak mowisz ze wypada ci mniej wlosow
    Mix zdjeć bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie bym ten bronzer wypróbowała ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. dziewczyny, super zmiana wyglądu bloga:) teraz prezentuje się jeszcze bardziej profesjonalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia !!! również mam w7 :)! jest super!
    pozdr i zapraszam do siebie :)
    jeśli się Wam spodoba,zachęcam do obserwowania ,ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog!



    Wszystkich muzyków zapraszam na www.sound-like.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers