Lace and leather

19:18:00


Dzisiaj chciałabym pokazać Wam zestaw, który ostatnio jest moim ulubionym. Uwielbiam skrajne połączenie. Skóra i koronka teoretycznie do siebie nie pasują, w praktyce jednak prezentują się świetnie. Aby dopełnić ten jesienny look dodałam do niego ciężkie skórzane botki oraz złote dodatki. Jak widzicie wspólnie z Kasią postanowiłyśmy także zmienić nieco wygląd naszego bloga. Jak Wam się podoba nowy nagłówek? Czekamy na Wasze opinie w komentarzach

Instagram
 











Sukienka - Sheinside / Kurtka - Vero Moda / Torebka - Mohito / Buty - Allegro / Naszyjnik - Sinsay / Okulary - RayBan


You Might Also Like

78 komentarze

  1. Wyszło rewelacyjnie, bardzo Ci pasują te okulary :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. Za krótka ta sukienka, to chyba tunika? Na pewno widać Ci tyłek :l

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widać. Spodniczka ma idealną długość.

      Usuń
    2. czy ta sukienka jest do kupienia? ;))

      Usuń
    3. Była. Jak na razie została wykupiona, link: http://www.sheinside.com/Beige-Half-Sleeve-Back-Bow-Lace-Dress-p-112760-cat-1727.html

      Usuń
  3. Cudownie!!!<3
    Zakochałam się!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudowne zdjęcia, przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie to wygląda !! i zdjęcia cudne !:) Obserwuję - mega blog :))

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, połączenie idealne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne buty! Mogłabyś podać link z allegro? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę ich już znaleźć na allegro. Podobne widziałam również na stylowebuty czy dezee ;)

      Usuń
  8. Genialne połączenie , chociaż sama sukienka mi sie nie podoba :( Masz , takie zadbane długie włosy , moje marzenie :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna sukienka! Świetny zestaw :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam wiele koronkowych kiecek, ale ta jest zdecydowanie najpiękniejsza! Ponadto uwielbiam takie połączenia. Delikatna sukienka i ciężkie skórzane dodatki to zestaw idealny! Pięknie, cudownie, bosko ♥ Och i ach, nie mogę się napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny zestaw:)
    sukienka jest przeurocza:)
    kurtka tak samo jest przepiękna:)
    wszytko prze_ :)
    bardzo mi sie podoba:)
    pozdrawiam,
    Roksana

    OdpowiedzUsuń
  13. prześlicznie wyglądasz:) podoba mi się połączenie koronkowej sukienki z czarną ramoneską:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja poproszę link do butów:)
    Stylizacja jest rewelacyjna! Od razu przykułła moją uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka świetnie prezentuje się z ramoneską, a poza tym jestem zauroczona butami! *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Super - drapieżna, czarna skóra i biała, delikatna, romantyczna sukienka genialnie razem wyglądają! Nowy nagłówek na plus :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze teraz nagłowek jest o wiele lepszy, stroj jest piekny, romntyczność z takimi botkami wyglada cudnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja, z resztą jaka mogłaby by być - z kobiecą zazdrością (pozytywną oczywiście) musze Ci napisać że jesteś piękna:D:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiekny stroj, jeden z moich ulubionych tutaj :) Sliczna sukienka, wszystko jest idealne :)
    Shadow Of Style

    OdpowiedzUsuń
  20. cudo! jestem zakochana w tych butach, ale nigdzie już ich nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiekne zestawienie ! Uwielbiam takie połączenia, lekka sukienka i ciężkie obuwie.

    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. pieknie, sexi i kobieco!!♡
    cudownie.
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja w moim guście, bardzo mi się podoba.
    Po prostu nic dodać, nic ująć.

    P.S. I bardzo pozytywne wizualne zmiany na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniale! ♥
    Możesz powiedzieć mi jaka to czcionka w nagłówku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długa nazwa czcionki: Jellyka Saint-Andrews Queen :)

      Usuń
  25. przepiękna jest ta sukienka! Boskie buty i torba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw, bardzo kobiecy :) Zazdroszczę urody !

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialna stylizacja! Jestem zauroczona sukienką, jest wspaniała! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mozna link do butów>? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro już ich nie widzę, sprawdź na stylowe buty ew. Dezee :)

      Usuń
  29. super ! zazwyczaj jesteś w takich kobiecych ,delikatnych zestawach, a tu jest trochę pazura :)bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw! Bardzo kobieco :D
    Bardzo lubię tu do Was zaglądać ;)
    Nagłówek świetny :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajny zestaw! Fajny nowy wygląd bloga dziewczyny :) Pozdrawiamy cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pomimo tego, że komplet jest świetny to nie mogę oderwać oczu od Twoich ślicznych włosów ;)
    use your tongue :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjny set, masz przepiękną sukienkę :))
    Bardzo lubię takie słodko-ostre połączenia.
    p.s. Nowy wygląd bloga - świetny :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Całkiem fajnie to wygląda, genialna kurtka i sukienka. Ogólnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jestem zachwycona stylizacją <3

    OdpowiedzUsuń
  36. buty z fleq.pl? podobne i fajne, juz biegnę je przymierzyć

    OdpowiedzUsuń
  37. Red Wine Magazine
    Red Wine Magazine (RW) embraces the sweet and rich ideology that God the Father, the Lord Jesus Christ and the Precious Holy Spirit are releasing raw power for those gifted, creative and talented believers who are looking for success in all the unlikely places.Red Wine operates on the premise that a paradigm shift is taking place, charging the atmosphere with new information that can be made available to anyone if they know where to look. We are offering a fresh new approach to every area of life. Go to :>> http://www.redwinemag.com/
    RED WINE MAGAZINE
    17503 La Cantera Pkwy, Suite 104-193
    San Antonio, TX 78257
    Toll Free: 888.645.1119
    Local: 210.556.3165
    FAX: 866 611-5619
    E-mail: arts@redwinemag.com
    Website: http://www.redwinemag.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mi się podoba to zestawienie Black&White:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. o matko jak cudnie wyglądasz! świetnie strasznie mi się podoba:)

    pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie każdy potrafi połączyć ciężkie buty i skórzaną kurtkę z koronką, ale tutaj wyszło bezbłędnie i obłędnie : ) Jestem na blogu pierwszy raz ale zdecydowanie zostaję na dłużej!
    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jesteś piękna, stylizacja baardzo w moim guście. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. zakochałam się w sukience jest przeurocza......cała stylizacja trafiona w mój gust podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Niby nie pasuje, ale jednak wygląda świetnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny look :) a mogłabyś napisać u jakiego użytkownika kupiłaś te buty? :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Tak, ja też chcę wiedzieć skąd buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczne masz włosy :) ja nigdy tak długich nie zapuszczę :(

    OdpowiedzUsuń
  47. A ja nie przepadam za takim połączeniem bieli i czerni. lepsza byłaby beżowa sukienka

    OdpowiedzUsuń
  48. ale masz dziwny nos w ksztalcie dupy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz ;)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem ;)

Instagram

Like us on Facebook

Followers