Na wesoło

10:21:00

Cześć dziewczyny! Jak Wam mija dzień? U mnie dzisiaj zrobiło się kolorowo i wesoło. Naszła mnie ochota na zestawienie z tzw. przymrużeniem oka. Oczywiście jak to w lato dominują jaskrawe kolory: cytrynowy, łososiowy i biały. Mam nadzieję, że spodoba Wam się dzisiejsza stylizacja ;))) ♥ Co o niej sądzicie?







Top- Zara 9,90zł (%)
Spodenki- Cubus 39zł (%)
Szelki- bazar 9,90zł
Buty- Wysokie Obcasy 49zł














Torebka- Troll 10zł (%)
Okulary- H&M 20zł
 Bransoletka- staroć ;P




Co myślicie o tak zwariowanym looku?

You Might Also Like

19 komentarze

  1. odważne zestawienie kolorów! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie, szczególnie podobają mi się spodenki:)


    S.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kolorystyka! ;)
    Bardzo, bardzo fajnie akcentują całość białe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię szelki i spodenki są przeurocze ;**

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne spodenki masz: ) całość genialna :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, szelki dodają fajnego, zabawnego charakteru całośći :)
    bardzo lubię Twoje stylizacje, są zawsze bardzo wysmakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW!Rewelacja!Kolory i mega pozytywna energia aż biją po oczach:D:)Cudnie wyglądasz,secik bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodenki są genialne :) I ten plac jakoś dziwnie znajomy :P :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Prowadzisz fajnego bloga, a Twoje zdjęcia są pogodne i pełne życia :)

    Podoba mi się u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. eeej, jest super;) i śliczne są te spodenki.
    Bardzo fajne zestawienie, trzeba korzystać z pogody;)

    Pozdrawiam, zapraszam, nowy post
    http://casually-dressed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehe torebeczka w groszki jest dopełnieniem całego zestawu :D świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. oo fajny pomysł z szelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też ostatnio kupiłam sobie takie szelki:D
    A torebeczka przesłodka a cena jeszcze słodsza:D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kolory, bardzo Ci pasują.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię oglądać Twoje OOTD, potrafisz sie prześlicznie ubrać za grosze, tak z gustem.

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny zestaw wyglądasz super świetna torebka

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski outfit. Kto powiedział, że kolorowo, to nie pięknie?
    Świetne te spodenki z szelkami :3

    Pozdrawiam:)
    Alex

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers