Narzutka waterfall w kolorze khaki

19:46:00

Khaki to kolor dobry nie tylko jesienią czy zimą. Fajnie wygląda także gdy robi się nieco cieplej. W tym odcieniu zazwyczaj wybieram okrycia wierzchnie, czyli kurtki typu bomber, lekkie narzutki, płaszcze waterfall. Podobny zestaw i jeden z moich ulubionych zarazem znajdziecie TU. Dzisiejsza propozycja to połączenie lekkiego płaszcza z szarą sukienką z wiązaniem i beżowymi botkami. Prosty zestaw idealny na spacer czy wyjście ze znajomymi gotowy. Co o nim sądzicie?









Płaszcz - Mosquito | Sukienka - Shein | Buty - Czas na buty | Torebka - Mango

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Świetnie wyglądasz :)
    Buty bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw, świetna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka idealnie na Tobie leży, boska narzuta ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest naprawdę piękna, ale wydaje mi się, że jest lekko za krótka. Nie czułabym się dobrze w niej, to wiem na pewno. Może dlatego, że nie mam takich nóg ;) Z kolei narzutka to absolutny hit wiosny :) Mam cztery takie w szafie i nie żałuję zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest krótka, dlatego dłuższa marynarka lub narzutka to absolutny must have :)

      Usuń
  5. Uwielbiam narzutki waterfall :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz! Zgadzam się, khaki nie tylko na jesień i zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja :) Narzutka dodała klasy tej sukience :) Chętnie bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam twoją konsekwencję w doborze kolorów. Zawsze wszzysto ze sobą idealnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna sukienka i narzutka ;) rewelacyjnie wyglądasz w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja genialna! Sukienka bardzo mi się podoba! Super w niej wyglądasz. A okulary to już całkiem super :) Nawet mam podobne z firmy Optical Christex. Może Ty też ? Bardzo Ci ładnie w nich.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja cudowna, podkreślająca kobiecość, bardzo mi się podoba :)
    Wszystko idealnie do siebie pasuje, a sukienka jest prześliczna!

    Ja dopiero zaczynam, ale
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers