Klasycznie z futrzanym kołnierzem

19:12:00


Zima od zawsze kojarzyła mi się z futerkami, kożuszkami. Mimo, że śniegu jak na lekarstwo to mróz jak najbardziej dopisuje. Żeby ogrzać się w te chłodne dni lubię ubierać futrzane dodatki. Tym razem postawiłam na cieplutki szal i rękawiczki z podobnym akcentem. Ciemny zestaw rozjaśniłam białymi spodniami. Jak Wam się podoba? Buziaki, trzymajcie się ciepło! :* 


 Instagram











Płaszcz - Zara | Kołnierz, rękawiczki - Mohito | Spodnie - Mango | Buty - Czas na buty | Torebka - Tk Maxx


You Might Also Like

19 komentarze

  1. świetna stylizacja! :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny płaszcz. Klasyczne piękno:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ta klasyka w Twoim wydaniu:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten sam płaszczyk, a jeszcze go nie nosiłam...nadal leży w pudle z Zary, koniecznie muszę go wyjąć :)
    połączenie genialne, jedno z moich najbardziej ulubionych u Was! białe spodnie dodają charakteru i te botki z frędzlami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszczyk jest świetny :) koniecznie go wyjmij i noś! :*

      Usuń
  6. Pięknie! Też mam kołnierz od Mohito, uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja. Dobrze, że nie ubrałaś czarnych spodni. Świetny płaszcz, buty i torebka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czarnymi spodniami strój zlałby sie w jedna całość :)

      Usuń
  8. Pięknie wyglądasz :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny klasyczny zestaw, podoba mi się płaszczyk :)

    pozdrawiam

    www.vixenfashion.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same rzeczy są fajne, płaszczyk przyciąga wzrok, ale nie do końca jest to trafiony zestaw. Coś w nim nie gra. Pozdrawiam serdecznie. Marlena

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny zestaw :)
    Obłędnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka jest ŚWIETNA! gdzie można taką znaleźć ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers