Classic beige coat

15:56:00

Od dawna szukałam klasycznego beżowego płaszcza. Ten z dzisiejszego posta dorwałam na wyprzedaży za niecałe 100zł. Czy już mówiłam jak lubię takie obniżki? Uwielbiam! Taki płaszcz tak naprawdę nie wymaga zbyt wielu dodatków czy wymyślnych stylizacji. Pod spód założyłam prostą bluzkę w paski i klasyczne dżinsy. Jak Wam się podobam w wydaniu 'classic'? Buziaki :*

 Instagram








Płaszcz - Reserved | Bluzka - Sinsay | Jeansy - Butik | Szalik - Sheinside | Torebka - H&M | Buty - Clarks

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Stylizacja swietna ;)
    Nie bylo Ci zimno w nogi? To chyba jeszcze nie pora na takie buty
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na sobie cieliste rajstopy. A buty to masywne koturny, według mnie na ciepłą zimę na plusie bez śniegu są idealne.

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz! :) Płaszczyk ma mega kolorek, ładnie Ci w nim!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze zdjecia, sliczny plaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknaś! ;) Świetny Look! Płaszczyk jest genialny!
    Obserwuję, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna klasyka!
    Wskoczyłabym w całość :)
    Oo i masz słynną kredkę nr 74 :) muszę też ją upolować.

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszcz jest cudowny <3

    ________________________________
    fashion minimalist styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz piękny, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie! prosto i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie <3 inspirujesz!

    szalika zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja ! świetnie dobrane, zapraszam do siebie http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. buty nie ta tą pogodę

    http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. masz pierscionek zareczynowy?:>

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się takie płaszcze ;)) śliczne zestawienie ;) Masz wspaniałe włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. O! Też mam ten model torebki, tylko w kolorze burgundu. :) Płaszczyk rzeczywiście jest genialny i świetnie komponuje się z jeansami, jednak mnie najbardziej zauroczył ten piękny szal!! Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  15. płaszcz jest świetny tak jak cała stylizacja, elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne stylizacje!
    http://redlipstickfashion292.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki masz rozmiar tego plaszcza?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers