Tartan scarf

15:32:00


Szal w kratę to zdecydowanie moje must have tej zimy! Mam ich kilka w swojej szafie i mogę Wam zagwarantować, że jeden tak charakterystyczny dodatek całkowicie odmienia cały strój. W dzisiejszym zestawieniu bezpiecznie łączę kratę z czernią i szarością. Jak na wyjątkowo pochmurny i deszczowy dzień myślę, że zdjęcia wyszły całkiem nieźle (dzięki kochanej Kasi Filipczak ) Zobaczcie sami! :-)

 Instagram








zdjęcia - Kasia Filipczak

kurtka - Sheinside | czapka - Mohito | torebka - Sinsay | spódniczka - Girls Wear | rękawiczki - House | szal - Sheinside


You Might Also Like

31 komentarze

  1. Szal i torebka super. Razem z pozostałymi rzeczami tworzą zestaw klasyczny i stylowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wiele takich szalików a spódniczkę mam wręcz taką samą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super outfit! Wszystko jest fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie jest rewelacyjne! :* Uwielbiam Cię w takich dziewczęcych zestawach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krata jest super, sama mam 4 szaliki w kratke <3

    zapraszam na moja aukcje, piekny zloty zegarek Marc Jacobs od 39,99 zł!
    http: //allegro.pl/zegarek-mj-marc-jacobs-zloty-nowy-bransoleta-hit-i5016247801.html


    pozdrawiam,
    mary-ann

    OdpowiedzUsuń
  6. ☺ Dancing in the rain :) Wyszło super :) dziękuję ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem! Genialny set!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. O, moje rękawiczki :) super look! Lubię tu do Was zaglądać dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja! Pięknie wyglądasz! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie! Wszystko dopasowane idealnie, podoba mi się strasznie!
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie zestawy :)

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, jestem zachwycona!
    Przepiękne zestaw + naprawdę fajne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  13. http://instagram.com/theforestofideas/

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam http://stylizacjenagoraco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To Twoje najładniejsze i najciekawsze zdjęcia:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. codzienny niezbędnik! polecamy ;) http://instagram.com/p/yPOlYPuFLp/?modal=true

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz :) skąd buty?

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny ten szalik, na taki poluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny zestaw zarówno na co dzień jak i na wyjście! :-)
    Urzekły mnie buty! można wiedzieć skąd są? :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz cudownie! Super spódnica, buty i szal :D Chce coś takiego! W ogóle Wasze sylizacje są super. A widziałyście możę ostatnią kolekcję Le Désir? Dla mnie jest cudowna. Elegancka. Tutaj jest kilka strojów właśnie z tej kolekcji http://kimkim.pl/article/973/Paulina+Krupinska+w+outficie+Le+D%C3%A9sir%21+Sprawdz+gdzie+go+kupic. Co o niej sądzicie? To coś w waszym stylu czy już za bardzo?
    Pozdrawiam i życze Wam mnóstwo udanych stylizacji i duuuużo fanów! :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers