Over the Knee Socks

16:40:00


Bardzo chciałabym pokazać Wam zdjęcia w tak pięknej zimowej aurze jaką mamy teraz, jednak wszystkie sesje robimy z lekkim wyprzedzeniem, dlatego w mojej dzisiejszych kadrach pogoda jak w jesień. Korzystając z tego, że wyjątkowo przypadł Wam do gustu mój golf upolowany w lokalnym lumpeksie, postanowiłam go jeszcze raz wykorzystać, lecz tym razem w połączeniu z szarymi zakolanówkami. Grube, ciepłe zakolanówki o modnym splocie to świetny pomysł na urozmaicenie jesienno-zimowych stylizacji! :-)

 Instagram









płaszcz - sheinside | golf - lumpeks | zakolanówki - osiedlowy sklep | torebka - sinsay | buty - centro | zegarek - tally weijl

You Might Also Like

26 komentarze

  1. zakolanówki są bardzo dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się sukienka- sweter ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmieniłabym buty, na szare kozaki. Te nie przypadły mi do gustu. Reszta bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak twierdze, albo szare zakolanowki na czarne. Tak to jest super. :))

      Usuń
    2. Szare kozaki do szarych zakolanówek? Chyba 2 opcja z czarnymi zakolanówkami lepsza jeśli już :)

      Usuń
  4. Rewelacyjnie wyglądasz, golf jest mega, też czegoś takiego szukam<3 zakolanówki do tego idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakolanówki :)
    ps. jako, że jesteście z Częstochowy mam do Was pytanie:) czy orientujecie się może czy gdzieś na terenie właśnie Częstochowy znajduje się jakieś studio, które można wynając na 2-3 godziny ( chodzi o sesję zdjęciową koleżanki ):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna stylizacja - bardzo dziewczęca> A te zakolanówki - super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Golf i zakolanówki- super! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, sweterek baaardzo mi się spodobał! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacja !!! pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę o nowy link do płaszcza, gdyż zamieszczony pod fotkami nie działa :(
    Pozdrawiam ;)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz powinien działać :-) http://www.sheinside.com/Black-Long-Sleeve-Double-Breasted-Woolen-Coat-p-191811-cat-1735.html?utm_source=quintessenceofbeauty.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=quintessenceofbeauty

      Usuń
  11. świetna stylizacja a takie zakolanówki już od dawna mi się marzą. Masz świetne nogi - nic tylko pokazywac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak pieknie!! jestem zachwycona! ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem fajnie, z pazurem ;)

    Zapraszam na licytacje zegarka Marc Jacobs, bardzo atrakcyjna cena :)

    http://allegro.pl/zegarek-marc-jacobs-nowy-bransoleta-rozowe-zloto-i5051914127.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw! Klasycznie, kobieco i z pazurem, czyli mistrzowsko wszystko dobrane:) Może zainteresuje Cię też stylizacja jednej sukienki w dwunastu wersjach:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers