Spring is on!

10:19:00


Wiosna rozpoczęła się już na dobre, a więc czas na zabawę kolorami :) Kasia do parki wyglądającej jak oblana szarą farbą dobrała krótki T-shirt z napisem BAD i czarne dżinsy z dziurami (must have!). Całość wykończyła butami sportowymi z neonowymi sznurówkami i kolorowymi okularami. Magda postawiła na nieco słodszy zestaw. Szarą koszulkę i spódnicę przełamała kurtką w różowym odcieniu. Biżuteria + odblaskowe okulary i wiosenny look gotowy! Którą z powyższych propozycji wybieracie? Tradycyjnie BAD vs GOOD? :-)

Instagram
















Kasia: parka, bluzka, spodnie, okulary, buty - sinsay / naszyjnik - h&m 
Magda: żakiet, bluzka, spódnica, okulary, naszyjniki - sinsay / torebka - orsay / buty - no name

You Might Also Like

46 komentarze

  1. Jak slicznie! Jestem totalnie zuroczona waszymi zestawami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądacie :) Przyznam sie, że przez Was zaczęłam zaglądać do Sinsay-a ;)
    Różnowo szary zestaw jest uroczy, wszystko mi się w nim bardzo podoba, a adidaski są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:) ja bym trochę zmarzła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam było z 20 stopni chyba w słońcu gdy robiłyśmy te zdjęcia! ;-)

      Usuń
  4. Wybieram wersje pierwsza. Jest mi blizsza i zdecydowanie wygodniej czulabym sie w tym polaczeniu :)
    Spodnie i parka wpadly mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madzia jaką Ty masz super figurke,a Kasi zazdroszczę bucików ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. ooooo mam taką samą kurteczkę <3 pięknie wyglądacie !!!! :****

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie!!. :* znowu trzeba iść do sinsay'a na zakupy ;* za ile kupiłyście okularki??. :)) a ty madziu za ile kurtka?? pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądacie!
    Tym razem nie byłabym w stanie zdecydować, która stylizacja lepsza, obie mają to coś :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie jesteście śliczne ;)
    Magda, jak dbasz o swoje włosy? Jak je układasz? są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://quintessenceofbeauty.blogspot.com/2013/11/moja-wlosowa-historia-magda.html

      Usuń
  10. Fantastyczne stylizacje, ale bardziej w moim stylu zdecydowanie BAD! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwa zestawy są MEGA! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądacie obłędnie. uwielbiam lustrzane okulary ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mogę się zdecydować, które wydanie wolę! obie jesteście the best :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasia świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie wersje mi się podobają choć sportowa jak zawsze bliżej mojemu sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale Kasia ma cudowną parkę! Macie cudowne okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. parka jest boska ! bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wersja good dla mnie, choć Kasia też wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaa, pięknie! Obydwie wyglądacie szałowo! Zdecydowanie na TAK!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne stylizacje! Parka z pierwszej bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasia - bardzo zadziornie, podoba mi się! a Magda - prosta sukienka ale na takiej figurze... super! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie wygladacie przeslicznie, ale wole rozowa elegancje.
    mmena

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne połączenia!!
    moje kochane <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna różowa kurtka ! Genialne okulary ;) Jestem waszą fanką !

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne połączenie :) a okulary są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Spódnica super. Na początku myślałam, że to sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  27. brzoskwiniowa kurtka w połączeniu z dresową spódnicą <3 ideolo!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten żakiecik jest cudowny i ten kolor rewelacja... u mnie tym razem w odcieniach zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  29. magda zgol wąsa wkoncu bo to mnie obrzydza, i usuń tego kleszcza z gęby

    OdpowiedzUsuń
  30. Christian Louboutin Pumps design have aggressive succinct and with suggestive emotions, even see only wore their woman figure, will also be attracted deeply.Christian Louboutin is much famous in the high heels field that the shoes of Louboutin are absolutely can not be ignored.
    Christian Louboutin Luxura Studded Sandals Black
    Christian Louboutin black sheepskin Irons pumps
    Chritstian Louboutin black suede with silver iron pumps

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz ;)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem ;)

Instagram

Like us on Facebook

Followers