Black and White Houndstooth

14:43:00

Dzisiaj mam dla Was kilka zdjęć, które zrobiłyśmy dosłownie w 5 minut bo zastał nas deszcz. Pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza, ale chyba nie mamy co narzekać skoro wakacje są już tak blisko! Pokochałam ostatnio klasyczne czarno-białe zestawy i coś czuję, że w najbliższe lato moja garderoba będzie opierać się głównie na tych dwóch kolorach. Mam na sobie golf w pepitkę o kroju oversize, białą spódniczkę i klasyczny, długi trencz. Takie płaszcze powinny teraz znaleźć się w każdej szafie, w szczególności czarne i beżowe - w h&m znajdziecie je w bardzo dobrej cenie. Zostawiam Was ze zdjęciami i lecę do nauki, całuję!

Instagram










płaszcz - h&m / półgolf - preska / spódnica - bershka / torebka - glitter / sandały - czasnabuty / okulary - tally weijl

You Might Also Like

61 komentarze

  1. Pięknie wyglądasz! Farbowałaś włosy bo bardzo podoba mi się ten kolor;-) Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak rozjaśniłam trochę, choć na zdjęciach i tak wychodzą zawsze jaśniejsze ;-)

      Usuń
    2. Kasiu rozjaśniałaś u fryzjera czy możesz mi polecić farbę do włosów?

      Usuń
    3. http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=65672&next=1 kupiłam tę nowość w promocji, jasny naturalny blond i jestem zachwycona! trochę za jasne wyszły mi te włosy, ale jak na farbę bez amoniaku, to wręcz dziwne :-) w następnym poście kolor będzie lepiej widać :)

      Usuń
  2. Przepiękna i kobieca stylizacja, pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow genialnie wyglądasz! Świetne kroje ubrań!

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyczne czarno- białe zestawy są zawsze dobrym rozwiązaniem. Ślicznie wyglądasz Kasiu :)
    Golf i spódniczka bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  5. co to za pomadka ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maybelline z tych które teraz wycofują z rossmana za 9 zł, kolor fuksja ;-)))

      Usuń
  6. Haha my z Modną Komodą dzisiaj robiłyśmy zdjęcia totalnie w deszczu! :) Nawet coś wyszło i dodałam mojego deszczowego zwyklaka na bloga, ale Ty wyglądasz zjawiskowo ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha u nas się obeszło bez deszczu na zdjęciach, nie lubię takich pochmurnych! :( :*

      Usuń
  7. Świetna stylizacja.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyszły wam te zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu;wyglądasz fantastycznie :) promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ten płaszcz! black &white rządzi <3 <3 cudownie

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasia,inspirujesz mnie ta biela! :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasia slicznie!
    Ja swoją beżową wersję płaszcza uwielbiam i widzę, że czarny też jest genialny :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to bym chciała oba Kamiś! haha chociaż jednak jako blondynka średnio siebie lubię w beżu, Tobie za to idealnie pasuje <3 :*

      Usuń
  13. Idealny look, nic dodać nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  14. a czemu wycofuja te pomadki?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, są rewelacyjne <3 http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=12344

      Usuń
  15. świetny look !!! wyglądasz bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz. Sama uwielbiam połączenie black&white, ale zawsze z odrobiną koloru:)
    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tu Cie niepokochać;-) uwielbiamy klasyke! Foto idealne:-* całuje

    OdpowiedzUsuń
  18. Okulary i półgolf współgrają ze sobą idealnie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz, spódniczka jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał, zdecydowanie ten set jest moim faworytem!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. super, lubię takie klasyczne rozwiązania ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasiu,coraz bardziej piękniejesz i to Ty teraz,a nie jak Madzia na początku waszego blogowania ma według mnie lepszy styl ubierania.Piękne nogi i bardzo ładna twarz,tak trzymaj dalej;)Pozdrawiam,wierna czytelniczka bloga;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepszy czy gorszy to ciężko ocenić, ważne że widać różnicę! :-)))

      Usuń
  23. nie uwierzę ze takie fajne zdjęcia zrobiłyście w 5 minut ;) golf mnie uwiódł, ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę kupić ten płaszcz *.*
    wyglądasz obłędnie !

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo twarzowy zestaw.Mnie się podoba. Serdecznie pozdrawiam.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Kasiu jaki to lakier do paznokci?:)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=25679 :)

      Usuń
  27. ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz! Zdecydowanie wolę Cię właśnie w takich niby codziennych, ale eleganckich zestawach.

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo mi sie wszystko podoba!a okulary sa dokladnie takie jakich szukam <3

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne buty! do twarzy ci w pepitce :D

    OdpowiedzUsuń
  31. 5 minut i takie fantastyczne zdjęcia !!:)) a stylizacja bardzo mi się podoba, uwielbiam taką kolorystykę <3 klasa!
    zapraszam do siebie;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zestaw:) Moje ulubione kolory:) Pozdrawiam.
    Zapraszam do mnie www.stylizacjeewy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. oh ten dlugi trench chce!! wspanialy! calosc jest bardzo stylowa i kobieca!!

    OdpowiedzUsuń
  34. fantastyczne butki :) i okularki bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  35. hmmm może to głupie ale zachwyciły mnie Twoje... stopy:) powiedz mi dbasz o nie jakos specjalnie? kremy? peelingi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stopy? ;-))) cóż nie dbam o nie jakoś super szczególnie, rzeczywiście peelinguje raz w tygodniu chociaż scrubem ścierającym, i po kąpieli gdy balsamuje nogi, balsamuje też stopy, tyle :-)

      Usuń
  36. Pięknie! To są zdecydowanie Twoje kolory:) Lidia

    OdpowiedzUsuń
  37. Okulary, płaszcz i buty kompletnie mnie uwiodły. Wersje black&white cudownie wyglądają, są klasyczne, eleganckie, pasują każdemu niezależnie od wieku. Pięknie! ;)
    Zapraszam na mój blog, codziennie mnóstwo inspiracji z różnych zakresów. ;)
    Madame Inspiration ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mi się podoba :) A, mam jeszcze pytanie odnośnie butów... Wygodne są? Polecacie w ogóle obuwie z tej strony? Bo powiem szczerze, że nie jestem jakoś przekonana do zakupu obuwia w internecie, ale jest tam tyle pięknych czółenek, że zaczęłam się zastanawiać, czy by się może nie skusić :) Warto? Czy np. na imprezie typu wesele nie dałoby rady wytrzymać? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zapomniałam się podpisać - Joanna ;)

      Usuń
    2. Te akurat nie są takie super wygodne ponieważ nie leżą mi idealnie w stopie, ale to już kwestia indywidualna. Jednak mam dużo butów z tej strony, w tym czółenka i na ogół jestem zadowolona :-)

      Usuń
  39. Przepiękny masz ten płaszcz! Świetnie komponuje się z całością! Promieniejesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. przepięknie, cudownie i inspirująco :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pepitka jest cool! Wyglądasz super! Zapraszam do mnie - NOWY blog: www.lovefashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne stylizacje! *.*
    zapraszam :) http://fashion-styleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Christian Louboutin Pumps design have aggressive succinct and with suggestive emotions, even see only wore their woman figure, will also be attracted deeply.Christian Louboutin is much famous in the high heels field that the shoes of Louboutin are absolutely can not be ignored.
    Christian Louboutin Luxura Studded Sandals Black
    Christian Louboutin black sheepskin Irons pumps
    Chritstian Louboutin black suede with silver iron pumps

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz ;)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem ;)

Instagram

Like us on Facebook

Followers