Light pink

20:22:00

Ostatnio bardzo lubię proste połączenia kolorystyczne. Tym razem klasyczną czerń + biel połączyłam z delikatnym różem. Taki pastelowy odcień to hit tego sezonu! Do prostego zestawu dopasowałam kopertówkę w paski oraz srebrną biżuterię. Jak Wam się podobam w tej minimalistycznej stylizacji? Czekam z niecierpliwością na Wasze opinie! Buziaki :*

Instagram










Bluzka - Front Row Shop | Spodnie - Sheinside | Kopertówka - Mohito | Buty - Czas na buty | Biżuteria - H&M

You Might Also Like

55 komentarze

  1. Wow, śliczny zestaw :) Cudo !

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczo wyglądasz, bluzeczka ma cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja uroda jest po prostu zniewalająca, aż miło oglądać zdjęcia. Jeśli chodzi o ten zestaw to uwielbiam takie minimalistyczne stylizacje - zakochałam się w kopertówce i chcę taką! To nowa kolekcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak torebka z najnowszej kolekcji :)

      Usuń
  4. pięknie !!!!wspaniałe połączenie kolorystyczne<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jesteś prześliczna ! I świetnie wyglądasz, z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bluzki przepiękny, świetna całość!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie proste połączenia. Ślicznie wyglądasz, tak kobieco i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie coraz więcej takich wiosennych postów! :)

      Usuń
  8. Madziu jakim lakierem (firma i kolor) masz pomalowane paznokcie? Piękny,taki subtelny :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier z firmy Golden Rose Care + Strong, nr mi się zmył, ale poszukam i dam znać :)

      Usuń
    2. Bede Ci wdzięczna :)

      Usuń
  9. wyglądasz prze-pięknie! zabiłabym za taką urodę i takie włosy!
    zapraszam na http://la-sante-est-belle.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super bluzka o_O kocham. zapraszam do mnie http://zdrowiejesrok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw, naprawdę nic dodać nic ująć ! :)
    zaczynam obserwować i wracać tutaj częściej

    http://memyselfandclothespl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kopertówka. Idealnie pasuje do tego zestawienia i ożywia go :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna <3 pięknie Ci w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja uwielbiam Twoje włosy! No w taką stylizację sama bym wskoczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zestaw, naprawdę pięknie wyglądasz:-)Bluzka mega mnie zachwyciła, można wiedzieć w jakim jest rozmiarze?Pozdrawiam.Beata

    OdpowiedzUsuń
  17. kobieco i pięknie jak zawsze :)

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Slicznie wyglądasz. :) Widzę, że większość z dziewczyn wiosnę zaczeła z PUDROWYM RÓŻEM, ja swoją sukienkę także wrzuciłam w tym SŁODKIM kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful look!

    meruertberikova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. WSPANIALE I BARDZO KOBIECO! jESTEM ZACHWYCONA!

    OdpowiedzUsuń
  21. slicznie :)
    zapraszam na: www.okomody.blogspot.com
    oraz na fb: https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?fref=ts <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne połączenie! Świetna bluzka:***

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzka ma cudowny kolor :)
    _________________
    www.perfectsklep.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. oj tak cudny pastelowy róz ja juz mam ze dwie bluzki czekam na 3 haha zachorowalam na ten kolor a w polaczeniu z czernia - miodzio

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna stylizacja! Kopertówka skradła moje serce, ostatnio właśnie szukam podobnej ale jakoś nie mogę się na żadną zdecydować ... :)

    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Magdo mogę spytać, czy myjesz włosy rano przed wyjściem, czy wieczorem? i czy suszysz je szuszarką? :) pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myję wieczorem, gdy umyję rano są nieco zbyt spuszone. Staram się nie suszyć ich suszarką, jednak czasami lekko dosuszam chłodnym nawiewem :)

      Usuń
  27. znalazlas juz ten nr lakieru do paznokci? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak znalazłam i pomyliło mi się (z Golden Rose mam podobny). Na paznokciach mam lakier Sensique Strong&Trendy Nails nr 157 :)

      Usuń
  28. Ale ślicznie, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  29. Miazga ♥ Przepiekne zdjecia, przepiékna Ty. Na zywo jeszcze ladniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. WOW! zjawiskowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie wyglądasz! ślicznie wygląda ten klasyczny zestaw :)

    https://paulijaszyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ta bluzka i buty są obłędne! Masz piękne włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna stylizacja! Boskie kolory ! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. kochana Madziu, pomadka jest piękna! podziel się, co to za cudo?
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  35. giuseppe zanotti sandals For Sale Online Shop, giuseppe zanotti shoes replica and giuseppe zanotti shoes outlet Online Sale with a big discount http://www.gzshoesale.com
    Giuseppe Zanotti Ankle Strap With Metal Ring Sandals Black
    Giuseppe Zanotti Ankle Strap With Metal Ring Sandals Red

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz ;)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem ;)

Instagram

Like us on Facebook

Followers