Heart vs Mind

19:05:00


Aktualnej pogodzie znacznie bliżej do wiosny niż do zimy, dlatego też dzisiaj przygotowałyśmy dla Was dwie dziewczęce stylizacje ze spódniczkami w roli głównej. Kasia wystąpiła w bardziej zadziornym zestawie - bluzę z napisem "Black" z czarno białym printem połączyła ze spódniczką o podobnym wzorze. Do całości dobrała złotą biżuterię - naszyjnik oraz bransoletkę - a także małą torebkę z ćwiekami. Magda zdecydowała się na bardziej szkolny, ugrzeczniony look. Koszulę w kratę zestawiła z rozkloszowaną pikowaną spódniczką oraz torebką listonoszką. Naszyjniki i bransoletka fajnie komponują się z całością. Który zestaw wybieracie? Czarno-biały print czy kratę?

Instagram













Magda: Koszula, spódniczka, torebka, biżuteria - Sinsay | Buty - Czas na buty | Kurtka - Vero Moda
Kasia: Bluza, spódniczka, torebka, biżuteria - Sinsay | Buty - Kari via Perhaps me

Ten post znajdziecie także na blogu Ilovesinsay.com - KLIK

You Might Also Like

39 komentarze

  1. Zdecydowanie kratka aczkolwiek w drugim zestawie torebka jest boska :)


    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądacie dziewczyny:)
    Bluza Kasi jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie :)
    czarno-biała bardziej mi sie podoba :))

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba zestawy są fantastyczne:)
    Najbardziej urzekły mnie: u Kasi- bluza, u Magdy-koszula.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie Wt zgrabne i śliczne dziewczyny jesteście!!! I fajnie ubrane Nie mogę się napatrzeć. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw Kasi jest wg mnie lepszy. Nie podoba mi się spódniczka u Magdy, choć koszula jest cudowna :P

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie prezentujecie się rewelacyjnie !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. obie wyglądacie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna stylizacja

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwie stylizacje są doskonałe, nie wiem która lepsza ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. biało czarny zestaw wymiata! jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasia zdecydowanie wygrywa! :D Świetna bluza i spódniczka, ale spódniczkę Magdy też mi wpadła w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje dziewczyny! <3
    Spódniczki są BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń
  14. Trudny wybór. Oba zestawy BOSKIE!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie jednak bardziej przekonuje zestaw z Queenbitch :) Piękna bluzka, botki i spódniczka :) Za to Magda ma piękną torebkę oraz kurtkę :) Właściwie ciężki wybór... a jakby to tak połączyć :>

    OdpowiedzUsuń
  16. koszula w kratkę jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybieram spódniczki z dwóch zestawów. Super:)

    http://roxandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Odnośnie dodatków Paniom pasował by jeszcze zegarek Doxa
    http://luxtime.pl/pl/p/Zegarek-DOXA-OCEANELLE-TREASURE-LADIES-QUARTZ-D151RMW/2896

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądacie:)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. obie stylizacje są fajne dziewczyny :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądacie. Rzadko odwiedzam Sinsay, ale chyba muszę to robić częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo fajnych rzeczy za niewielkie pieniądze ;)

      Usuń
  22. bluza i spódniczka Kasi są obłędne ♥ cudowny komplecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasia świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  24. Kasia wyglądasz rewelacyjnie , co nie znaczy że Magdzie nie brak uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasiu z naszyjnikiem to trochę przegięłaś... Queen bitch??? WTF? A Magda ma grube nogi i jeszcze je pogrubia płaskimi butami za kostkę, no brawo!
    W dodatku dziewczyny zacznijcie bardziej dbać o detale... Pozaciągane rajstopy Magdy... głowa boli od tego. Blogerki modowe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie Magda ma grube nogi? Każda z nas chciałaby mieć takie i nie wstydziłaby się wtedy założyć krótką spódniczkę lub sukienkę.
      A co do rajstop, to wcale żadne zło, że są troszkę pozaciągane. To jest nieuniknione przy zakładaniu tak cieniutkich rajstop zaczepić je paznokciami, biżuterią lub po prostu wierzchnią stroną dłoni. Co do dodatków to mam taką sugestię, abyście je umiejętnie dobierały: mniej znaczy lepiej.
      Bardzo fajny blog, pozdrawiam.

      Usuń
  26. oba zestawy są mega!:)
    pozdrawiam
    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zestaw z koszulą w kratkę bardzo w moim guście, super! :)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  28. Obie stylizacje są świetne ! Magda ma przepiękne włosy , zazdroszczę!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. obie wyglądacie pięknie ale w stylizację Kasi chętniej bym wskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kasiu! Rewelacyjny look i ty cła pięknie wyglądasz, promiennie bardzo!
    Chyba szczęśliwaś :D
    Buzi, Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh dzięki Ilonka :-* Szczęśliwa chyba tylko na zdjęciach jednak jak na razie :-) Ale dobrze dobrze, że tak to wygląda :-D

      Usuń
  31. Witam,

    Bardzo ładna strona. Ciekawe informacje na temat mody. Może zainteresuje Was także strona z torebkami. Zapraszam także na stronę www.tunia.pl. Torebki damskie, torebki dla kobiet

    Pozdrawiam,

    Dagi

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz ;)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem ;)

Instagram

Like us on Facebook

Followers