Matrioszka

12:42:00

Na sobotę przygotowałam dla Was codzienny zestaw, który ożywia oryginalny sweter Can-die. Zdjęcia robiłam jakiś czas temu, stąd moje ombre hair. Szczerze mówią wcale za nimi nie tęsknie, wolę siebie w jednolitych, naturalnych odcieniach :) Już od dłuższego czasu zastanawiałam się co tu z nimi zrobić, aż w końcu wzięłam sprawy w swoje ręce i sama pofarbowałam włosy (farba Schwarzkopf Perfect Mousse nr 600 jasny brąz - polecam!). No nic, koniec tych moich wywodów, zapraszam do obejrzenia zdjęć i komentowania! Buziaki :*
 
Instagram









Sweter - Can-die | Płaszcz - Sheinside | Legginsy - Chicnova | Torebka - Bagibagi | Buty - Butyraj

You Might Also Like

33 komentarze

  1. śliczny jest ten sweter, nadaje charakteru takiej prostej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna stylizacja, wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek wyglada bosko! Sliczne masz te wlosy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz pięknie :) cudny kolor pomadki, mogłabyś podać firmę i numer? z góry dziękuję za odpowiedź :)
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka Maybelline nr 500 Passion Red :) Zawsze używam tej samej :) Polecam

      Usuń
  5. Świetny zestaw - ale ja nie wyobrażam sobie siebie w takim sweterku :)

    Masz piękną figurę i jesteś śliczna - a ładnemu we wszystkim ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. buty na ostatni zdjeciu nie wygladaja dobrze- te zalamania ewidentnie wskazuja ze buty sa sztuczne i niewygodne... noi ten plaszcz troszkę skosmacony... reszta tzn bluzka spodnie i torebka fajnie polaczone.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety buty nie są zbyt praktyczne, mimo, że jest to skóra ekologiczna bardzo dobrej jakości i buty nie należały do najtańszych. Jeśli chodzi o wygodę to są super wygodne!

      Usuń
  7. genialny sweter ;)

    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyżbyś sobie poprawiała nos w PS? Pamiętam, że na innych zdjęciach miałaś zawsze garbka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie we wszystkim ładnie . piękne botki

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna <3
    torebkę kradnę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę pierwszą - jak widzę - osobą, która zaneguje to zestawienie. Nic mi tu do siebie nie pasuje...jesteś delikatną kobietą, a sweter który założyłaś sprawia wrażenie bardzo ciężkiego, w moim odczuciu pozostała reszta tylko pogarsza sprawę (zwłaszcza buty). Uwielbiam Twoje stylizacje, śledzę je na bieżąco, zazwyczaj mam pozytywne skojarzenia - lecz nie tym razem...
    Megi

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog obserwuję ! zapraszam do mnie gdyż mam mało czytelników :(

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne są te buty i cudowny sweter! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy sweter! A włosy masz cudowne♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej:) czy te buty sa wygodne bo mam podobne i sa strasznie sztywne.

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaa...ale jesteś śliczna ! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa stylizacja i śliczny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cała stylizacja po prostu świetna! A sam sweterek - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! Zdecydowanie sweterek jest dla Ciebie! Piękny uśmiech:)

    Całuje Gwiazdki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers