Vans Off The Wall

19:05:00

Dawno nie było u nas stylizacji streetowych, dlatego dzisiaj zdjęcia właśnie z tej serii. Sesję wykonałyśmy około miesiąca temu, dlatego nie mam na sobie okrycia wierzchniego i nie jest mi zimno :) Bardzo lubię panterkę, a jeśli znalazłam ją na czapce marki Vans - to została ona stworzona idealnie dla mnie! Do panterki dobrałam odcienie moro i czerni, a także złote dodatki. I have nothing to wear? To pytanie z pewnością nie jednej z Nas towarzyszy codziennie rano gdy spoglądając do swojej garderoby znów nie mamy się w co ubrać! Ahh my kobiety

Instagram









kamizelka - choies / legginsy - sinsay / buty - czasnabuty / czapka - vans (Irma :*) / bluza - mosquito / torebka - pull&bear

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Świetna stylizacja ! ;-)

    Pozdrawiam ♥
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Panterka bywa świetnym motywem, o ile się z nią nie przesadzi, jest idealna jako taki akcent ożywiający stylizację tak jak u ciebie :). I have nothing to wear - odwieczny problem, którego nigdy mężczyźni nie zrozumieją ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaram się strasznie. To mój ulubiony stylll :) Stylizacja niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  5. super outfit!
    świetna parka, wyglądasz bosko!


    pozdrawiam cieplutko! ;*
    jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu świetna kamizelka!! "Robi" cały look!
    :***

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka piękna torebka i buty! Całość mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka jest genialna, uwielbiam cię w takim wydaniu! Na sportowo i z pomysłem!

    pozdrawiam z Gdyni,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja ! Kurteczka i torebka rewelacja ! Super wyglądasz :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. leginsy świetne! ale te z sinsay są kompletnie kiepskiej jakości. miałam je założone może z 2-3 razy i powycierały się na tyłku i w kilku innych miejscach.. musiałam je reklamowac.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny set ! a czapa wymiata <3 !

    OdpowiedzUsuń
  12. O jej! Jak pięknie Ci w tej czapie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wyglądasz! Złote dodatki i panterka na czapce idealnie się tu wpasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny zestaw! :) Mogę wiedzieć jakim aparatem robicie takie ładne foty?

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw w moich ulubionych klimatach - jest pazur, super jest :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ta torebka jest fantastyczna!! przypomina mi pagony na marynarce:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna dziewczyna i piękny strój :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers