Rock, girl

12:46:00

Witajcie weekendowo ;-) Choć uwielbiam upały to cieszę się mimo wszystko, że wreszcie przyszło małe ochłodzenie. Jest czym oddychać i z pewnością przyjemniej będzie wyjść na niedzielny spacer :) Wakacje lecą tak szybko, że aż boję pomyśleć się o tym jak się skończą... lato to wspaniały czas, który jak dla mnie mógłby trwać i trwać bez końca. Mam dzisiaj dla Was zdjęcia, które kiedyś robiłyśmy z Madzią przy okazji pobytu w Częstochowie. Nieco w luźniejszym tonie na boisku i placu zabaw. Jak widać lubię mocniejsze a'la skórzane motywy nawet latem! Pozdrawiam kochani :)

Instagram

 














bluzka, spodenki - mosquito / kamizelka - sinsay / torebka - mohito / buty - tally weijl

You Might Also Like

47 komentarze

  1. Masz śliczny kolor włosów, jakiej farby używasz?

    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze używam innej ostatnio wiec ci nie powiem niestety, zazwyczaj sa to złote blondy :) teraz akurat kolor mocno zjaśniał od słońca :/

      Usuń
    2. Ja również używam złotych blondów ale mój kolor nie jest tak piękny :(

      Usuń
    3. Twój jest nieco inny, ale rownie piekny :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ooooj tak. Nie będę juz nic pisać bo zazwyczaj brak mi już słów. ;)) ♥

      Usuń
  3. prawdziwa rockowa dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw, bardzo w moim stylu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie wygladasz, wszystko mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zadziorny i stylowy zestaw, takie lubię!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw, buty troszkę go łagodzą i wszystko wygląda nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamizelka jest boska :) Bardzo fajny, przyjemny zestaw. :)
    U mnie nowy, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny styl :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny look!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kamizelkę masz Kasiu świetną!!! Rewelacyjnie wygląda z szortami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz, fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ech <3
    I nic więcej nie napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. figurę zawsze miałaś extra ale dopiero od jakiegoś czasu widać że nabrałaś pewnosci siebie, wcześniej byłaś taką grzeczną dziewczynką bez charakteru....oczywiście na zdjęciach. widzę dużą zmianę. co do stroju to wyglądasz świetnie, stylowo i z sensem wszystko dobrałaś ale też nie przesadziłaś. ciekawe co spowodowało twoją metamorfozę, u magdy jej nie widze. ładnie ale od lat tak samo.... ostatnio bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda jest taka, że Madzia zawsze miała swój styl, dobry styl, romantyczny i kobiecy i uważam, ze powinna się go trzymać, bo w takim wygląda najlepiej! :) Nie ma sensu żeby przebierała się w ubrania typu street skoro jej to nie pasuje. Ja odnalazłam siebie w ostatnim czasie, dużo zmieniłam i ciesze się ze to widać :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ja też tak uważam. Niedawno przeglądałam bloga kiedy dopiero zaczynałyście pisać i widać poprawę odnośnie zdjęć jak i stroju, wyglądu. Poprawa oczywiście na wieeeelki plus! :))

      Usuń
  15. super!!!!! wygladasz wspaniale jak zawsze
    ❤ pozdrawiam:*
    Do 19 sierpnia u mnie na blogu do zgarnięcia sukienka EVY MINGE

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczny zestaw, zmienilabym jedynie buty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. stylizacja idealna, wszystko ze sobą współgra ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię Cię w takim rockowym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Łał! Ostatnio cały czas mnie zachwycasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. z pazurem :) świetnie wyglądasz, spodenki są obłędne :) pasuje ci taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow!Przepięknie Ci w takim wydaniu ;) Mogę wiedzieć skąd ten łańcuch ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz genialnnie- stylowo, kobieco, ale i charakternie :)))
    Bardzo podoba mi się kamizelka i szorty !

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga.
    mam nadzieję że każdy znajdzie coś dla siebie.
    http://komputeroweporady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, chociaż buty mogłyby mieć inny kolor...

    --
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna kamizelka:)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny, rockowy zestaw! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz.

    Bardzo podoba mi się cała stylizacja <3
    REWELACJA ^.^

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  28. swietnie wygladasz :) zapraszam do siebie

    www.fashionbynutka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne dodatki!
    Zapraszam do mnie mowmicarmen.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja bym tylko zmieniła buty na ciemniejsze. Reszta jest boska!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers