Turn Up The Music

19:23:00

Weekend majowy czas zacząć! Mimo, iż za oknem jest teraz szaro i ponuro to mam nadzieje, że w najbliższych dniach słońce do nas zawita, bo tyle wolnych dni przed nami! :) Macie jakieś szczególne plany? Muszę przyznać, że nie udało mi się zorganizować żadnego wyjazdu, ale jak dla mnie odpoczynek w rodzinnym domu będzie w tym roku zdecydowanie najważniejszy. Dzisiejsza stylizacja wyraża mnie i mój styl w 100 % - bardzo lubię czerń w połączeniu ze skórą i złotymi dodatkami. Mocniejszym akcentem w tym zestawieniu jest zółta torebka z dżetami, a całość uwieńcza śmieszna czapka beanie z wąsami :) Zapraszam do komentowania i życzę wspaniałego, pełnego wrażeń długiego weekendu, buziaki kochani!

Instagram

 






bluzka - Choies
 spódnica - karen-styl
czapka - allegro
łańcuch - house
torebka- h&m






You Might Also Like

53 komentarze

  1. Bluzka świetna!
    A czapeczka cudowna ;)
    Wyglądasz rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba dzisiejsza stylizacja;) T-shirt genialny!!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość niezła, ale ta czapka mnie trochę drażni w tym zestawie. Mam wrażenie jakbyś ją trzymała "na styk", żeby nie spadła. Zdecydowanie bardziej wolę Cię w pastelach. Jednak bez tej czapki jest jak najbardziej na plus! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na folkowy post. :)
    Intent Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapka wbrew pozorom jest bardzo wygodna dopasowana i nie ma szans żeby spadła z głowy! :)))

      Usuń
    2. Mnie się też nie podobasz w tej czapce. Widziałam wiele stylizacji z tą czapką i twoja najgorsza.. Ze względu na to (moim zdaniem), że masz ją źle założoną. Powinna byc bardziej zaciągnięta na głowę. Jeśli chodzi o samą stylizację, to b. fajnie, spódniczka super:)
      Marta

      Usuń
  4. Ale rewelacyjnie wygląasz! :) Bardzo lubię taki styl!! :) Torebka jest boskaaaa!! :) I łańcuch :) Muszę sobie taki sprawić ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze świetnie! :)

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka i czapa super ;)pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię taki styl!! :). Przepiękna torebka!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. CZapeczka niekoniecznie, ale reszta bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mi się podoba! dużo czerni i łańcuchów , wyglądasz genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie pasuje Ci ten outfit :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie Cię w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój najlepszy zestaw! :) podoba mi się bardzo!
    będzie mnie miło jeśli mnie odwiedzisz ♥


    http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz - czapka beanie genialna !

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna czapka, uwielbiam wąsate motywy :D. Świetnie dobrałaś dodatki, żółta kopertówka i "żelastwo" na szyi i ręce idealnie pasuje do reszty stroju :).

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna torebka <3 czadowa stylizacja !!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne połączenie, rockowy styl z neonem. Bardzo mi się podoba.

    zapraszam do mnie: d-w-f.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na http://zabko92.blogspot.com/ Konkurs z nagrodą 20gb transferu do ściągania z chomikuj.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo wiedziałam, że w tej czapce będziesz wyglądać jak milion dolców<3
    Kasiuuulka!!:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zabawne są te motywy z WĄSEM :)) Czy ktoś wie o co chodzi??? ;))) Pozdrawiamy!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja, CHCĘ TAKĄ CZAPKE ! :3

    wanna-be-fashion-girls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylówka *.*
    Cudowny blog.
    Bardzo serdecznie zapraszam na tego bloga. : http://www.vbnbvfdfs.blogspot.com/
    Znajdziecie tam: modę, muzykę i co możecie zrobić sami.
    Wpadajcie, zostawiajcie komentarze i jeśli macie jakieś pomysły do zmian na blogu piszczcie.
    Z góry dzięki. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak najbardziej za:) Czerń jest uniwersalna, sama lubię mieć jakiś akcent tego koloru na sobie.
    P.S. Za rok mam ślub..miło by było zobaczyć jakiś post z biżuterią do konkretnej sukni, bo niestety wszędzie jest eksponowany przepych, a mnie interesuje w tym dniu, by mieć coś ładnego a skromnego;)

    Pozdrawiam Gaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm zgadzam się :) Może podeślij nam się jakieś zdjęcia sukni? :) Jedna kolia być może wystarczy w zależności jaka jest góra sukienki :)

      Usuń
    2. Za suknią będę się dopiero rozglądać, ale planuje górę odkrytą, dekolt w kształcie serca ;) Coś w tym stylu..http://img.szafa.pl/ubrania/0/013510418/1358672195/3-princessa.jpg tylko mniej zdobień na sukni. Myślałam o samych kolczykach, ale czy to wystarczy?

      Usuń
    3. a włosy upięte? :) jak upięte to kolczyki plus bransoletka, jak rozpuszczone, to dalabym jakąś skromną kolie :)))

      Usuń
  23. świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  24. Neony na tle czerni wyglądają pięknie, stylizacja idealna w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  25. People talk themselves out of exercising so easily,
    and the opposite can be so easy. It will help the prospective health and fitness
    aspirant keep pace with the ever evolving world of fitness.
    If the answer is I''''''ll do whatever takes''''''''.


    My page :: cinselyasam.net

    OdpowiedzUsuń
  26. super stylizacje ale również według mnie bez czapki było by o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam też takie zdjęcia, ale obie z Magdą stwierdziłyśmy zgodnie, że tak jednak lepiej, ale oczywiscie każdy może sadzić inaczej :) Pozdrawiam!

      Usuń
  27. genialna mieszanka troche elegancji ( spodniczka i kopertówka ) i troche luzaka ( bluzka i czapa) tylko ty tak potrafisz <3

    OdpowiedzUsuń
  28. czapka, buty, torebka - cudowne! ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystko wyglada swietnie, super polaczenie! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  30. cudnie!
    dziewczyny, pomóżcie mi, proszę. od pewnego czasu zastanawiam się nad tabletkami anty i po prostu nie wiem, co zrobić.
    co wy o nich myslicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej pytanie do ginekologa, nie do nas kochana :)))

      Usuń
  31. <3 super torebka!!!;)

    http://msanaweber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna torebka, super zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny blog, miło się ogląda, super się czyta. Jeśli interesujesz się makijażem i modą zapraszam do siebie na http://lusiakowy.blogspot.com/ :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz ;)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem ;)

Instagram

Like us on Facebook

Followers