Waiting for spring

12:18:00

Jak wiecie w oczekiwaniu na wiosnę staram się odgonić zimę kolorami. Tutaj zaprezentowałam siebie w dużo ostrzejszych kolorach, natomiast tym razem wypróbowałam pastele. Połączyłam trzy kolory - miętę, beż i róż. Do całości dobrałam złoty naszyjnik stworzony z małych trójkącików, który jest hitem tego sezonu. Stworzyłam delikatny zestaw, w którym z pewnością każda z nas będzie wyglądać świeżo i dziewczęco.

 



Żakiet - H&M 99zł
Koszula - Pull&Bear 59zł kupisz tu
Legginsy - Berska 29zł
Torebka - Orsay 69zł
Naszyjnik - Stradivarius via Domodi
Buty - Allegro






 

Przypominam o konkursie, w którym do wygrania wspaniały prezent na Dzień Kobiet <KLIK>


 

You Might Also Like

72 komentarze

  1. ojej wygladasz tak niesamowicie lekko i pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana promieniejesz!
    wyglądasz tak słodko i świeżutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny look! genialnie wyglądasz:)
    http://vanguarddeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona tym zestawem, sama nie mam takiego wyczucia stylu. Jedynie zmieniłabym buty na bardziej delikatniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lżejsze buty było zdecydowanie za mokro ;P

      Pozdrawiam

      Usuń
  5. jak zwykle pięknie i elegancko!:)
    świetne zestawienie kolorów.
    bardzo podobają mi się Twoje legginsy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żakiecik ma cudowny kolor! Wyglądasz prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wyglądasz bosko :) żakiecik słodki wszystko bardzo ładne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny żakiet<3 kolor ma obłędny!
    Cudownie wyglądasz:);*
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. juz nie tylko sie czeka na nia ona juz tu jest z twoja piekna buzia i cudownym setem <3

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz cudnie, wszystko jest genialnie dobrane, uwielbiam żakiet! pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  11. bosko wygladasz! a jakie piekne włosy !<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie kolory bardzo przyjemnie się ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna całość :) żakiet mnie zauroczył:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jesteś! Bardzo podoba mi się Twoja uroda! :))
    A zestaw bardzo mi się podoba - jest lekki i wiosenny! :>>

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne kolory! najbardziej podoba mi sie żakiet, ma mój ulubiony kolor i krój :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super torebka :)
    A Ty jesteś ŚLICZNA ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście na widok pastelowej stylizacji myśli idą w kierunku wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. żakiet i torebka są super :) świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny, pastelowy zestaw:) super!

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiekne kolory i genialne zestawienie.;) uwielbiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  21. żakiet i legginsy - cudo!
    uwielbiam miętę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawie i tak już wiosennie już :-)

    pozdrawiam.

    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny look, marynarka, dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda ze nie pokazałaś jak wyglądają te legginsy z tyłu :( zestaw piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają tak samo jak z przodu ;P Są zupełnie gładkie, nie mają kieszeni.

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedzi :*

      Usuń
  25. a jaki rozmiar koszuli? Bo chciałabym zamówić i nie wiem czy S czy M, jeśli masz S muszę zamówić M :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulę mam w rozmiarze M ;) Lubię jak jest nieco dłuższa, wtedy bez problemu można ją nosić do legginsów.

      Pozdrawiam

      Usuń
  26. Świetnie Ci w pastelowych kolorach, wyglądasz tak świeżo:) Ja też w tą wiosnę stawiam na pastele:)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne, wiosenne zestawienie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. ten żakiet już dawno wpadł mi w oko ;)
    ślicznie wyglądasz

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny żakiecik, torebka. Widać, że wiosna tuż, tuż.. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. cudne kolorki !!! wyglądasz ślicznie i masz piękne, zdrowe włosy <3 buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ostatnimi czasy trochę ścięłam i o nie zadbałam ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  31. Cudne kolory , przepięknie wyglądasz! :)
    Posiadam taki naszyjnik -potwierdzam hit!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Żakiecik wręcz fantastyczny! Ma cudowny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. zdecydowanie poczułam wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja! bardzo nam się podoba!! dziewczyny jesteście super! :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz nieziemsko: subtelnie i wiosennie :) śliczna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  36. So good, not bad ^.^

    Zapraszam do mnie ; D

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładne połączenie takie stonowane a zarazem ciekawe
    obserwuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. no, kolory już takie lekkie, zwiewne, wiosenne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale ślicznieee :))) Żakiecik jest obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Żakiet i spodnie idealnie wyglądają razem !

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczne zdjęcia, pięknie wyglądasz :) stylizacja bardzo fajna, dziewczęca :) super! ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Przez chwilę mnie tu nie było, a zastaję same śliczności : )Cudownie młodziutki powiew wiosny : )

    OdpowiedzUsuń
  43. uroczy zestaw ;) i prześliczna torebka :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Swietny zakiet :)

    http://apieceofjustine.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem zauroczona, wspaniałe lekkie wiosenne kolory- totalna rewelacja♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    z całusami:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  46. taka miętka to absolutny "must have" tego sezonu a naszyjnik to dla mnie "love at first sight" świetnie http://memarieamar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. hey, really nice look darling!! <3
    http://therubberdoll.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Czuje miete do tej miety :)

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo ladnie Ci w pastelowych kolorkach :) fajniutki blog

    OdpowiedzUsuń
  50. byłabyś tak miła i podała link do aukcji allegro butów? :)

    Wiosno,przybądź! :)
    Zestaw świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty kupowałam 2 lata temu. Nie widziałam ich teraz na Allegro.

      Pozdrawiam

      Usuń
  51. Jakoś nie jestem przekonana do tych leginsów, ale Ty dobrze w nich wyglądasz i nawet fajnie je zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  52. masz śliczne włosy

    OdpowiedzUsuń
  53. prześlicznie wyglądasz! wszystko idealnie do siebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jestem zauroczona kolorem miętowym :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystko wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna stylizacja :) szukałam i szukałam miętowego żakietu mam nadzieje że jeszcze znajdę . Ostatnio w Vero Moda ale niestety kiepsko leżał .Ślicznie wyglądasz w pastelach

    http://firststepsinfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba, idealna dla Pani Lato, pozdrawiam izkastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers