Military

11:34:00

Jak Wam mija niedziela?? Przede mną jeszcze jeden tydzień ferii, także relaksuję się póki mogę. W najbliższym czasie będziemy miały dla Was wspólnie z Kasią mnóstwo niespodzianek, także wpadajcie częściej. Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować za to coś zupełnie nowego - stylizację w stylu militarnym. Kolor khaki, ćwieki to absolutne hity tego sezonu. Parka, którą mam na sobie pochodzi z New Look, gdzie upolowałam ją za naprawdę niewielkie pieniądze. Uwielbiam ją między innymi za ogromny kaptur z futerkiem. Jak Wam się podoba cała stylizacja? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze 

 


Koszula - Phix Clothing
Parka - New Look 110zł % podobną znajdziesz tu
T-shirt, buty - Sezonowo
Legginsy - Bershka 20zł podobne znajdziesz tu
Torebka - Skorzana







You Might Also Like

78 komentarze

  1. pięknie wyglądasz. Mnie styl militarny nie przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz.:)
    czerwona szminka wygląda nieziemsko w połączeniu z ta zielenią.;)
    ps. super torebka.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty <3 zakochałam się w nich!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie Madzia, z pewnością niejednego żołnierza, pilota byś oczarowała:) parka od dawna za mną chodzi, ale nigdzie nie mogę jakieś fajnej znaleźć :D koszula jest obłędna - no i ćwieki moje małe zboczenie hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjnie dobrane, uwielbiam taki styl

    zapraszam do siebie i do obserwowania

    www.czarno-to-widze.blogspot.com


    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula i T-shirt są genialne<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty suuper! :) Zauważyłam, że coraz więcej takich butów jest w sklepach :) Nie wiem czy wiesz, ale w takich butach jeździ się konno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha serio? W gumowcach jeździ się konno??

      Usuń
    2. gumowce kojarzą mi się z długimi, al tak, w takich butach jeździ się konno! :) coś o tym wiem.

      Usuń
    3. No to gumowce zazwyczaj są wyższe...w każdym razie buty może jak na konia, ale jakie stylowe ;)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie Tobie w moro! :>

    OdpowiedzUsuń
  9. te szwabskie flagi mnie denerwuja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że mnie nieco też. Mam zamiar je odpruć w najbliższym czasie ;)

      Usuń
    2. hehe lubie Cie :)

      Usuń
  10. great outfit. love the button down blouse :)
    have a nice day ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna koszula, ten make up genialnie komponuje się z kolorem khaki/oliwką :)

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. no kurcze pieknie :)kazda rzecz szcegół uwodzi a ombre u ciebie bedzie meeeega <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się boję farbowania bo nigdy tego nie robiłam ;) Ale oddam się w ręce najlepszego fryzjera więc w nim pokładam wszelką nadzieję ;))) Miejmy nadzieję, że jakoś wyjdzie ;)

      Usuń
  13. Swietne polaczenie, wszytko idealnie pasuje!

    Pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz. Lubię styl militarny. :)
    Buty są świetne, szukam takich całych czarnych na wiosnę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełno jest takich, także wiosennych, na allegro ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  15. bardzo podoba mi się taki styl :) a Ty wyglądasz super !

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko okej, ale dlaczego masz tam flagę Niemiec?! :||

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha też się zastanawiam dlaczego ona się tam znalazła :P Średnio mi się to podoba więc chyba ją odpruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. w takiej odsłonie również wyglądasz świetnie:) A.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny look, ta parka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoja koszula jest przepiękna, bije wszystko! *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw,koszula i buty cudo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudowna jesteś !!! Zakochalam sie w tej stylizacji i w Twoich czerwonych ustach! A o zegarku marze :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Parka jest świetna!:) Bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. stylizacja z wyższe półki! brawo!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz pięknie w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Co mam wpisac w wyszukiwarce allegro zeby znalezc te buciki? Slicznie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te buty nie są z Allegro. Dostaniesz je tu: https://www.facebook.com/Sezonowo?fref=ts Jeśli chodzi o buty tego typu na allegro wyszukasz je wpisując np. sztyblety ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  27. genialna stylizacja, wszystko do siebie idealnie pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super koszulka! naprawdę ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacja, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  30. kocham takie zestawy!!!!sama z chęcią bym w niego wskoczyła;)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wyglądasz!
    kurteczka bardzo fajna:)
    i masz przepiękne włosy!! pozazdrościć:*

    OdpowiedzUsuń
  32. genialna stylizacja, piękny zegarek:)
    zapraszam do siebie ;)) http://vanguarddeer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. w Twoim wykonaniu militarny look wcale nie jest przereklamowany :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jestem pod wrażeniem stylizacji jak i wykonania zdjęć, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. oj, przydałaby mi się taka koszulka :-D

    OdpowiedzUsuń
  36. Madziu jestem pod wielkim wrażeniem!
    Świetna całość i rewelacyjne zdjęcia:)*
    U mnie faktycznie ciężko z czasem, nauka, nauka i nauka a jeszcze Mati ciągle w pracy i nawet nie ma mi kto robić zdjęć:(
    całuski:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Ci nasi fotografowie ;D Dobrze że ja mam jeszcze Kasię ;) Trzymam kciuki za Ciebie Kochana. Powodzenia w sesji!

      Usuń
  37. Genialne połączenie :)
    Wszystko bardzo bardzo mi się podoba;*

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny zestaw. Pasują Ci te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny zestaw:) a takie koszule widziałam na giełdzie staroci za około 10-15 zł na stoisku z mundurami i akcesoriami wojskowymi .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo naprawdę? Gdzie ta giełda? Koszula rzeczywiście niczym zdjęta z żołnierza więc się nie dziwię ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  40. W sumie to widziałam na kilku giełdach np. w Kłodzku, Świdnicy , Wałbrzychu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wszystko pieknie ale koszulka mistrzostwo:D

    OdpowiedzUsuń
  42. butelkowa zieleń i złoto to dobry zestaw. Uwielbiam ćwieki, na razie "cuduję " ze srebrnymi.

    OdpowiedzUsuń
  43. super wygląasz ! koszula i parka są genialne! spodobała mi sie również torba :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej, trafiłam tu z modnejpolki, bo na bieżąco podglądam Wasze stylizacje!!!
    gratuluję pomysłowości! kocham ćwieki i dzisiejsza stylizacja zachwyca !!
    oczywiście obserwuję, aby nic nie umknęło mojej uwadze :) zapraszam do siebie :):)

    OdpowiedzUsuń
  45. swietna koszula! calosc super!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Militarnie i bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kobieco,a jednocześnie z charakterem- dla mnie super :) Pozdrawiam,Alice

    OdpowiedzUsuń
  48. GENIALNY militarny set! świetna bluzka i koszulka i buty i w ogóle ;d

    zapraszam do siebie na GIVEAWAYa,
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  49. Super zestaw! Mam podobną koszulę, fajnie, że jest teraz na topie ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super stylizacja a zwłaszcza buciki, pierwsza klasa!
    zapraszam na mojego bloga http://iviode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Tylko nie ta flaga !!!! xD

    OdpowiedzUsuń
  52. Dosyć już tych ćwieków! Gdzie się człowiek nie obróci tam ćwieki. Przejadły mi się już. Aczkolwiek całość stylizacji przepiękna. :)))

    OdpowiedzUsuń
  53. Madzia! wow! mega stylówka! zawsze kojarzysz nam się z mega kobiecością i romantyzmem :) ale w tym looku jesteśmy zakochani! ćwieki są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny look ;] I te buty ajjjjj <333

    OdpowiedzUsuń
  55. :-) Świetna koszulka :-) pozdrawiam :-)Muszka.

    OdpowiedzUsuń
  56. Swietnie wygladasz, szczegolnie o gustu przypadla mi koszula z cwiekami!

    OdpowiedzUsuń
  57. Kurtka bardzo fajnie i cały odbiór ciuszków.

    OdpowiedzUsuń
  58. !Stylizacja jest genialna!:-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers