Blue lagoon

13:01:00

Hej kochani :) Zazdroszczę Magdalenie, która skończyła już swoja sesje na uczelni, a ja właśnie zaczynam... Ciekawe jak to będzie :) A jak u Was idzie? Ciesze się jednak ze mrozy nas w końcu opuściły i mam nadzieje ze już nie wrócą. Dzisiejszy zestaw nieco zwyczajny, aczkolwiek elegancki na co dzień. Mam na sobie swój ulubiony sweterek upolowany w tym roku na przecenach w Reserved. Urzekł mnie jego nieokreślony miętowo-błękitny kolor i długi fason oversize, czego tu akurat nie widać. Wracam do nauki i zostawiam Was z zimowymi zdjęciami, ściskam mocno!

 






 płaszcz - C&A  89 zł
sweterek - reserved  60 zł %   przecena reserved tutaj
spódniczka - mosquito
torebka - sh  30 zł
naszyjnik - accessorize  18 zł %
bransoletki - love2have








You Might Also Like

62 komentarze

  1. Kasiu widzę, że u Ciebie walka się rozpoczyna to podobnie jak u mnie:)Ja dopiero po kolokwiach i teraz czas na egzaminy:)
    Sweterek masz fantastyczny, bardzo dobrze Ci w tym kolorze!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiec trzymam za Ciebie Kamilko również kciuki, damy rade!!! :)))) :*

      Usuń
    2. Jasne, że damy!!:*całuski!

      Usuń
  2. cudownie mega delikatnie i kobieco :) pieeekny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wygladasz Kasiu :) Właśnie w takiej kobiecej wersji lubię Cię najbardziej! I zazdroszczę płaszcza, ja sama szukał mojego szarego ideału! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor sweterka, a ten płaszczyk jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek faktycznie bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja ! świetnie wszystko dobrane !

    zapraszam do siebie

    www.czarno-to-widze.blogspot.com


    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Perły, oversize i rozkloszowana, czarna spódnica- wszystko, co kocham w pigułce.

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz cudownie;)!
    piękny kolorek szminki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny jest ten sweterek :)
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta skórzana spódniczka! I ten sweterek świetnie do niej pasuje;)
    Powodzenia na egzaminach:) Ja mam w piątek już ostatni:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja, spódnica mega ;)
    Pozdrawiam i obserwuję, bo bardzo ciekawy blog macie.
    Daria ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, piękny ten sweterek, jesteś szczęściarą, że go dorwałaś ;)

    Zapraszam na ostatnie godziny aukcji ślicznego sweterka H&M w kolorze nude;)

    http://allegro.pl/show_item.php?item=2965484380


    pozdrawiam,
    nico :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ich dużo w Reseerved i długo leżały na sklepie, jak zresztą cala reszta kolekcji :)))

      Usuń
  13. przepiękny sweterek w boskim kolorze, świetnie do Ciebie pasuję:) trzymam kciuki za sesję, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny sweterek i piękna spódnica! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog dziewczyny! gratuluję i oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. blondynkom to jednak pięknie w niebieskim <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny ma kolorek ten sweterek,wiec nie dziwie się,ze jest twoim ulubieńcem:)
    powodzenia w nauce:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię takie połączenia swetrów i spódniczek, buciki masz piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja sweterek ślicznie ożywia. Mam podobną spódniczkę na Tobie bardzo mi się podoba a sama do swojej nie mogę się przekonać ...

    Pozdrawiam i zapraszam .
    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoja uwielbiam, w odpowiednim połączeniu wygląda naprawdę świetnie! :)))

      Usuń
  20. Ojej,jak pięknie <3 Sweterek podbił moje serducho!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor sweterka, mój ulubiony z resztą :)

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na ostatnim zdjęciu wyszłaś przepięknie:)
    Sweterek bardzo mi się podoba:) czekam aż pokażesz go w całości:)

    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  24. aach , cudna :)! ta spódniczka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny kolor sweterka, ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny sweterek :) pięknie Ci w takim kolorku !

    OdpowiedzUsuń
  27. zestaw jest cudowny:) uroczy sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, swietna spodnica i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  29. ŁADNIE !!!

    ŚLICZNY KOLOR SWETERKA :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz.:)
    kolor sweterka zachwyca..:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz bajecznie od A do Z! I ta torba za 30zł!!! Szczęściara ;) powodzenia w nauce!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    opolskaszafa.blogspot.com

    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. great outfit. love the jumper and the necklace so much.
    have a nice day ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. mam pytanie ;) czy na co dzień na uczelnię malujesz się tak wyraziście ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie się malować mocno, a nie mam aż tak wyrazistej urody, dlatego często eksperymentuje z makijażem. Można powiedzieć, że jeśli nie idę na uczelnie to zawsze maluje się w ten sposób, czyli dosyć mocno. Na uczelnie jeśli mam na rano to po prostu nie mam czasu wykonać takiego makijażu niestety... choć bym nawet chciała! :) Niestety poranne wstawanie to mój największy koszmar. Pozdrawiam :)

      Usuń
  34. Kasiu pięknie jest! ta spódnica to strzał w 10! wyglądasz w niej bombowo! trzymamy kciuki za Ciebie! nie daj się egzaminom!

    OdpowiedzUsuń
  35. Stylizacja cudowna!! pięknie Ci w takim kolorku.
    Jednak nie jestem przekonana co do Twojej grzywki... Jakoś mnie ona razi. Ni to na prosto, ni to na skos...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehh jest raczej na skos... na wprost nie najlepiej wyglądam. Niebawem wybieram się do fryzjera stylisty, a wiec może i grzywka będzie się inaczej układać :) Pozdrawiam!

      Usuń
  36. Nie dziwi mnie fakt że sweterek jest Twoim ulubionym ponieważ jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jesteś piękna!
    mam identyczny sweterek tyle że morelowy i na mnie nie układa się tak dobrze ;/ mogę wiedzieć w jakim rozmiarze jest Twój sweterek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam rozmiar M żeby był dłuższy i luźniejszy :)))

      Usuń
  38. Slicznie i ten makijaz , omnomnomnom <3 <3. Chcialabym zobaczyc Was bez makijazu :>

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten kolor włosów w realu też jest tak bardzo żółty? Czy zdjęcia są podrasowane i dlatego jest taki bardzo intensywnie. Wygląda to bardzo nienaturalnie. Jeśli chodzi o stylizacje bardzo, bardzo miło się to ogląda, a fason spódnicy jest bardzo gorący (na topie), sweterek i biżuteria wygląda elegancko. Daj 9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontrast zdjęć rzeczywiście podsycił ten kolor, ale to już nie moja wina ze tak wyszło :) Zresztą zdecydowanie wole żółtawy blond niż biały.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  40. Świetny zestaw! Naszyjnik + sweterek + spódnica - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Swietnie wygladasz - piekny jest ten sweter i spodnica super!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  42. super look i niesamowity klimat zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo pasuje Ci taki fason butów, do Twoich długich nóg są wprost idealne ! Uważam że troche przesadziłaś z różem na policzkach : )))który zupełnie niepotrzebnie przytłoczył piękne oczy - ale to już poza modą, więc chyba nie powinnam się czepiać. Pozdrawiam i powodzenia na egzaminach !

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz wspaniale, uwielbiam twoje zestawienia, znasz się na modzie jak nikt!
    ♥ pozdrawiam kochana:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  45. piękny zestaw. Torebka mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Sweterek i płaszczyk bardzo ładne. Dobrze pasują do siebie

    OdpowiedzUsuń
  47. Үouг own post provіԁes ѵerifіed bеneficiаl to
    mysеlf. It’ѕ rеally eduсationаl and
    you're simply obviously quite knowledgeable of this type. You get popped my personal sight for you to numerous opinion of this particular matter with intriquing, notable and sound content.
    My blog ... phentermine

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers