Simple chic

11:21:00

Dziś zdjęcia robione na szybko podczas sobotniego spaceru (stąd to niezbyt wyszukane tło).  Mam na sobie ulubioną skórzaną kurtkę mojej mamy, którą mam nadzieję dostanę w spadku, gdyż jest nieziemska! Zdjęcia nie oddają w 100% jej uroku. Pod spód założyłam uniwersalną bluzkę z baskinką, dzięki której nawet najzwyklejszy strój będzie wyglądał schludniej i bardziej elegancko. Do tego czarne spodnie z ekoskóry, złote dodatki i beżowe buty na koturnie. Jak Wam się podoba to połączenie? Jestem ciekawa Waszych opinii 






Bluzka - Fashionata
Kurtka - z szafy mamy
Spodnie - Gatta 99zł
Torebka - z szafy mamy
Buty - CzasNaButy
Zegarek - Parfois 139zł
Naszyjnik - DF-Fashion










You Might Also Like

64 komentarze

  1. Świetna stylizacja :)
    Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny zestaw!! super spodnie nie wiedziałam że takie są w gattcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kurtka i spodnie :)

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Baskinka świetna, idealna. Właśnie takiej szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wygląda :) z jednej strony elegancko z drugiej na luzie :)

    Zapraszamy do nas http://lifeandpassion88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie ładnie, spodnie, które do wszystkiego pasują i zawsze ładnie się prezentuja (przynajmniej dla mnie), bluzka ok, kurtka rzeczywiście bardzo ładna. Na pewno na zywo zwracasz na siebie uwagę ale stylizacja bez polotu. Ładna aczkolwiek juz duzo takich zestawień było, chcialabym u Was znaleźć cos ładnego i oryginalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Liczysz na rychłe zejście rodzicielki, czy tylko mi się wydaje?

    Jerzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Jerzy puknij się Pan w głowę! :/

      Usuń
    2. Co za durny komentarz! Jak ludzie mogą wymyślać takie historie..;/

      Usuń
  8. Z tej Twojej mamy to chyba musi być modnisia : ) Bardzo ciekawa torebka, spodnie, jak dla mnie, to trochę za bardzo " świecące ", ale całość bardzo przyjemna dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem na tak! A kurtka rzeczywiście jest przepiękna :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie idealnie, baskinka całkowicie skradła mi serce! pięknie jak zawsze:) A.

    OdpowiedzUsuń
  11. masz modną mamę:) super torebka

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurteczka jest świetna!!!
    Torebka tez bardzo mi się podoba!!! Super Madziu wyglądasz :)

    A "mało wyszukane tło" ekhm... ja mam tak zawsze na blogu... ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję ;) Ja tam uważam, że u Ciebie tło dużo bardziej wyszukane!

      Usuń
    2. O ranyyy no coś Ty - zawsze foty w tym samym miejscu... sciana, bloki, ściana, bloki a i dla urozmaicenia bloki i ściana :D:D:D ale cieszę się, że do mnie wpadacie dziewczęta :*** Jesteście świetne!!!

      Usuń
  13. fantastyczny blog tak jak outfity, dodaje do obserwowanych! :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. cudnie :)
    wyglądasz uroczo !

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny zestaw w moim stylu:) kurtka rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz w tak klasycznych zestawach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, uznałam, że napiszę gdyż chyba znalazłam osobę, która podszywa się pod Ciebie, oto link http://poszkole.pl/strona/27190621/.
    Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety niektórym rzeczom nie da się zapobiec...dziękuję za informację ;)

      Usuń
  18. Madzia super stylizacja :) Niby tak zwyczajnie a jednak założę się, że wszyscy się za Tobą oglądali :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz przepięknie! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Twoje włosy!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. oo tak piekna stylzacja;) a kurteczka sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoja mama ma genialną kurtkę! Zachwyca mnie też torebka i naszyjnik ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. Bosko ,po prostu bosko .!

    OdpowiedzUsuń
  24. buty nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  25. wow.. jestem zachwycona całą tą stylizacją! Ta kurteczka, torebka! Makijaż śliczny! BOSKO :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zestaw jest niesamowity:))

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale Ty jesteś piękna! a Stylizacja tylko to dopełnia :). Wszystko mi się podoba :)

    Dopiero co założyłam bloga, więc była bym Ci wdzięczna gdybyś weszła do mnie i wyraziła swoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nice style, love everything about it :) following you *

    http://petitsmorceauxdemoi.blogspot.co.at/

    xoxo from Vienna

    OdpowiedzUsuń
  29. ja nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się to połączenie! Nawet bardzo :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudownie :)

    Zapraszam do mnie, do wygrania bon do sklepu: H&M, New Yorker, C&A czy Reserved :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie! <3 A kurteczki szczerze zazdroszczę,jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja, dokładnie taka jak Napisałaś simple chic, zapraszam do oglądania i komentowania naszych stylizacji: http://drugastronawieszaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. kocham baskinki, ta jest przecudna
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  35. kurtka i bluzka są super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. http://tywkiwdbi.blogspot.com/2008/11/dolly-parton-with-really-big-hair.html


    Jestes bardzo do niej podobna (jak byla mloda) :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z tym podobieństwem ja też się zgadzam twarz i ten uśmiech !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie, że jest podobieństwo jak tylko znalazłam to zdjęcie :P

      Usuń
  38. uwielbiam wasz blog ! :) swietnie wygladasz ! :)

    zapraszam do siebie,moze obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wow this is such a lovely and elegant too! so impeccably perfect and your leather jacket is super cool .
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. bluzka z baskinką piekna;)
    sama muszę sobie taka sprawić;)
    obserwuje, swietny blog;))

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny naszyjnik :) stylizacja bardzo sexi ;) zapraszam do siebie http://petiterobe-noire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Takie zestawy lubię, prosty, kobiecy ale ma TO coś :)
    P.S kurtka faktycznie urocza..

    OdpowiedzUsuń
  44. jesteś bardzo ładna :)

    http://sazidonna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers