Black Beanie

11:07:00

Kochani! Dzisiaj zupełnie z innej beczki. Wygodnie i na luzie, to to co ostatnio lubię nosić. Czarna czapa jest jedną z moich ulubionych. Dorwałam ją w Tesco za "całe" 7zł. Warto czasami przejść się na dział z ciuchami F&F, można tam znaleźć prawdziwe perełki. Mam nadzieję, że moja osoba w takim, nieco innym niż zwykle wydaniu, również się Wam spodoba. Czekam na Wasze opinie w komentarzach i przypominam o trwającym konkursie <KLIK>.






Sweter - zwykły sklep 55zł
Spodnie - New Look 65zł %
Torebka - Skorzana
Czapka - F&F 7zł
Bransoletka - Manela
Buty - ModneNiebo









You Might Also Like

71 komentarze

  1. Wyglądasz rewelacyjnie!:)Buty i sweterek super:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow wow wow!!Mnie podobasz się bardzo i jestem przekonana, że innym również! Świetna stylów na co dzień :D :*pozdrawiamm!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają rzeczy na 3cim zdjęciu od dołu :) czyli paznokcie- kolor, bransoletka i sweter z ćwiekami :D Całą stylizacja też mi się podoba... a nie zimno Ci bez kurtki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. W dzień, w który robiłyśmy zdjęcia było cieplutko ;)

      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za opinię ;)

      Usuń
  4. Świetny zestaw na co dzień :) sweterek i spodnie rewelacyjne .

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja na co dzień :) takie lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Madziu :) Tak trochę lata 90 :) buzka

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! Idealny strój na wycieczkę, zwiedzanie miasta :)
    Uwielbiam Twoją czapę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny sweterek, nie mogę się napatrzeć! świetnie wyglądasz:) A.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz:) i taki ubiór na luzie też ci pasuje:)
    chyba będę musiała się wybrać do tesco:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacja ulubiona !
    świetnie:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw, sama chętnie bym ubrała te rzeczy, dokładnie tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz!!jestem zachwycona ! Kiedy kupiłaś czapke? są inne kolory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapkę kupiłam 2 tygodnie temu na dziale męskim ;) Były jeszcze szare ;)

      Usuń
  13. Madziu po prostu świetnie! W końcu coś nowego :) oby więcej takich stylizacji w różnych stylach i dla każdego :) nie tylko elegancja (choć w takim eleganckim wydaniu chyba najlepiej się czujesz?) Podoba mi się absolutnie wszystko. Pozdrawiam, Weronika G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Nie powiem, ale ostatnio coraz lepiej czuję się właśnie w takich bardziej luzackich stylizacjach ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  14. Nie jestem fanką tego typu czapek, ale mimo to na tle ostatnich stylizacji ta jest naprawdę fajna. I zupełnie nie wiem dlaczego, chyba po prostu wolę Ciebie w takim bardziej luźnym wydaniu :)
    Pozdrawiam,
    S.

    OdpowiedzUsuń
  15. o nieee, tylko nie Ty! te krasnalowo-żulowe czapy są okropne, okropne, okropne! i wielki kontrast jest między taką ładniutką dziewczęcą kobietą jak Ty a tą paskudną bezpłciową czapą, protestuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha widać, że nie cierpisz tego typu czapek ;P Ja jednak powoli się do nich przekonuję ;) Czapka jest może bezpłciowa ale za to bardzo cieplutka ;)

      Pozdrawiam i dziękuję za szczerą opinię ;)

      Usuń
  16. świetnie wyglądasz! :) buty są cudne. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz!
    Bardzo podoba mi się sweter i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten zestaw :) zapraszam do siebie: http://lucakreowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś śliczna *.* <3 fajny blog obserwuję
    http://szaciik.blogspot.com/ wpadaj do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. inne buty i z chęcią sama ubrałabym się tak :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna jesteś :) bardzo ładnie wyglądasz w czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. niesamowicie podoba mi się sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jesteś śliczna! w czapce Ci świetnie a sweter jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  24. Luzak,ale jaki stylowy luzak!:) Pięknie Ci w tej czapce Kochana,czapce która jest tutaj kropką na " i ";)

    OdpowiedzUsuń
  25. W takim wydaniu również zachwycasz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Magdo! świetny zestaw. Z racji butów powstała znakomita stylizacja z serii sportowa elegancja. Sweterek jest uroczy i ta cena, zazdroszczę "łupu":). Tak jak pisałam w ostatniej stylizacji Kasi( jak zwykle wyśmienicie) u Ciebie Madziu również powielam wypowiedź- wyglądasz przepięknie!

    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  27. P.s Chciałam zapytać jak robisz tak delikatne fale na włosach???

    Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana tutaj wszystko o włosach ;) Aktualnie nie używam lokówki ;) http://quintessenceofbeauty.blogspot.com/2012/10/loki-bez-uzycia-lokowki.html

      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za opinię ;)

      Usuń
  28. Bardzo fajna stylizacja :D Dawno nie widziałam tutaj czegoś równie genialnego :D

    OdpowiedzUsuń
  29. 100 razy lepiej niz w tych wszystkich eleganckich ciuchach!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja chcę taki sweterek ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ty chyba we wszystkim pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystko fajne, super sweter, ale w takiej czapce wyglada sie jak smerfetka :)
    xxx http://www.businesscasualbydorota.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  33. lubię Cię w takim luźnym wydaniu, świetny sweter i torba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sweterek jest boski, wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  35. wow, rewelacyjnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeju, śliczna !!!! *,* ♥♥♥♥
    mam pytanie, mogłabyś mi powiedzieć jak zrobiłaś ten gadżet z prawej strony "Dodaj swoją reklamę" Też bym tak chciała, błagaaam powiedz! Podaj do tego kod, odpowiedz na moim blogu, albo wyślij mi na maila! Co mam zrobić żebyś m go podała? Błaaaagam *,*,*,*,* ♥♥♥ Zaobserwuję twojego bloga, polecę go na moim!!!! Pozdrawiam ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to witryna Adtaily. Wystarczy wejść i zarejestrować swoją stronę na Adtaily.pl. Tam też znajdziesz wszelkie instrukcje co dalej ;)

      Pozdrawiamy

      Usuń
  37. pięknie wyglądasz :) mam pytanie - gdzie dokładnie kupiłaś ten sweter? :)

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  38. ale świetny sweter ! bardzo fajna stylizacja ! : ) pozdrawiam ! : >

    OdpowiedzUsuń
  39. Wygoda najważniejsza, a Ty wyglądasz BOSKO:* czapka to naprawdę świetny 'łup' :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialna stylizacja! Prosta, wygodna, a z drugiej strony z charakterem i ciekawymi akcentami. Faktycznie, marka F&F potrafi pozytywnie zaskoczyć, nie wspominając o niskich cenach :)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  41. Magdo jest pięknie!
    Porzuć obcasy i garsonki, w takich zestawach ci najpiękniej! a nogi masz tak zgrabne w tych spodniach... super!
    Lona

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczny sweterek, takie zdobycze za małe pieniążki cieszą najbardziej to fakt, a w tesco można upolować czasem naprawdę ciekawe rzeczy, choć jakiś czas temu odkąd zaczęli się reklamować to ceny sporo podskoczyły w górę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. W F&F jest coraz drożej, nad czym również boleję...

      Usuń
  43. W codziennych stylizacjach prostota i wygoda jest najważniejsza, sama zaczęłam to doceniać. w takiej prostej stylizacji wyglądasz równie dobrze jak w eleganckich :*

    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  44. sweter jest przesliczny, bardzo podobaja mi się ćwieki
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrowienia,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  46. no, nareszcie nie widze ani jednej kokardki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. SUPER SWETER :)
    http://all-about-fashion-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Sweterek jest prześliczny, a mam takiego pecha, że nie mogę nigdzie takiego znaleźć ;/ Ślicznie wyglądasz, i masz piękny uśmiech!

    Dodaję, i będę Was obserwować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny sweterek, chyba sama sobie taki kupię albo nawet spróbuję stworzyć własnymi paluszkami, takie wzory z ćwieków :) oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  50. Miła odmiana! :-) Bardzo fajny strój, na luzie i z klasą! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - miła odmiana! Wiem że uwielbiasz sukienki i pewnie z nich nie zrezygnujesz, ale powiem Ci szczerze, że w takim stroju nareszcie wyglądasz na swój wiek. Widać bardzo dużo takiego młodzieńczego uroku w tym zestawie! Brawo!

      Usuń
    2. Na co dzień właśnie tak się "noszę". Dzięki dziewczyny za miłe komentarze ;)))

      Usuń
  51. ale słodka stylizacja :)) Bardzo mi sie podoba Twoj blog :)) Zapraszam do siebie ;)) Obserwuje i licze na to samo ;* Bedzie mi bardzo miło i mam nadzieje ze zaobserwujesz :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers