Trendy jesień/zima 2012/13 cz. II

15:19:00

Dziewczyny, zapraszamy na II część trendów jesienno-zimowych. Mamy nadzieję, że znalezione przez nas inspiracje okażą się przydatne. Z kolorów wyróżniłyśmy przede wszystkim bordowy, złoty i srebrny. Główne nurty: moro, ombre, denim, galaxy oraz wzorzyste leginsy i kolorowe rurki. Na ogół dużo ćwieków, kolców i błysku!  Enjoy


Bordo




 Moro




 Denim




Kolorowe rurki




 Wzorzyste legginsy




Ombre




 Galaktyczne motywy




 Złoto i srebro




 Torebki



 Buty




inspiracje: weheartit.com, polyvore.com

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Bardzo fajne bordo : ) Dziewczyny wpadnijcie w wolnej chwili i może dacie się namówić na obserwację - będzie mi miło , ja i tak tu jestem codziennie : ))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. jej cudne inspiracje na jesień:)
    Mam kilka ubrań w takich kolorach <3.

    Ps. CUDOWNY nagłówek bloga!!!!!!
    Pozdrawiam Was:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspiracje genialne :) Nagłówek najlepszy z dotychczasowych :) Lubię zmiany :D

    OdpowiedzUsuń
  4. każdy trend mi się podoba, świetne zdjęcia wybrałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny zdecydowanie najlepsze zestawienie jakie widziałam w najbliższym czasie!
    super:))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się trend na bordowy kolor. okazje się, że od kilku lat nieświadomie zbierałam ubrania i dodatki w takim właśnie kolorze : )

    OdpowiedzUsuń
  7. ja osotatnio sobie kupiłam bordową kurteczkę:) teraz szukam sweterka z ćwiekami:)

    pozdrawiam serdecznei;):)


    OdpowiedzUsuń
  8. http://nicmadrego.blog.pl/2012/09/06/z-cyklu-internet-zniesie-wszystko-szafiarki/

    Polecam przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujący blog na temat mody, zapraszam na mój. www.pisanie.co.pl
    Będę tu częstym bywalcem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie trendy mi się podobają:) najbardziej zielenie i motyw galaktyczny=)

    OdpowiedzUsuń
  11. wydaje mi się, że wiele z tego, co tu jest zaprezentowane nie są juz trendami, a raczej tym, co można znaleźć w sklepach.

    ombre, lity, wzorzyste legginsy były nowością dwa (zimowe) sezony temu.

    ale burgund, militaria, złoto są na pewno trafione. dodałabym jeszcze butelkową zieleń, gotyckie koronki, retro kuferki, płaszcze pudełkowe..na przykład.

    OdpowiedzUsuń
  12. ps: podpisujcie skąd bierzecie fotki. bez tego to teoretycznie kradzież.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotki podpisane od początku na samym końcu posta.

      Usuń
  13. witam.troche nie na temat, ale mam pytanie do Kasi;)Moja Droga gdzie kupilas buty, ktore masz na zdjeciu glownym bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Cała stylizacja z nagłówka będzie w tym tygodniu na blogu z opisem :)))

      Usuń
  14. Bordowy jest moim must have na ten sezon jesienny :) zdecydowanie!

    Blog o modzie - http://www.musthavefashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie wybieram się po bordowe buty, dzięki za upewnienie mnie przy wyborze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne prawie wszystkie zestawy choc bordo naj....

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie znaleźć takie legginsy jak powyżej?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz ;)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem ;)

Instagram

Like us on Facebook

Followers