Shopping Time!

09:05:00

Kochani w ubiegłym tygodniu miałam okazję uczestniczyć we wspaniałych zakupach ;) Jak już wcześniej wspomniałam wygrałam konkurs organizowany przez firmę Delia Cosmetics, w którym zadaniem było przygotowanie stylizacji inspirowanej lakierami Coral wiosna lato 2012. I udało się! Wygrałam niesamowite zakupy i wielką pakę kosmetyków (jak je dłużej przetestuję postaram się także zrecenzować). Shopping to coś co kocha każda dziewczyna! Oprócz tradycyjnych sieciówek miałam okazję zwiedzić także sklepy polskich projektantów! Wraz z sympatycznymi stylistkami z portalu Lamode.info- Karoliną i Weroniką oraz niezwykle utalentowanym fotografem Bartkiem odwiedziliśmy m.in. salony Bohoboco, Ani Kuczyńskiej, Roberta Kupisza, Bizuu. Po dokładną relację z zakupów zapraszam na portal Lamode. Link <tutaj>. 
















♥♥♥

A tak na marginesie, moja koleżanka bierze udział w konkursie "Volunteers for Sport". <Tutaj>  dowiecie się jaką radość można czerpać z wolontariatu, a klikając 'Lubię to' w prawym górnym rogu pomożecie jej wygrać. 

You Might Also Like

64 komentarze

  1. Mam nadzieję że kupiłaś tą białą sukienkę , wyglądałaś obłędnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jakie zdjęcia! Jesteś tak fotogeniczna, a przy tym tak naturalna przed obiektywem, że powinni Cię zatrudniać do sesji :) Ostatnie zdjęcie the best! Jakiej firmy jest ten kremowy sweterek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek z Zary ;)Tyle komplementów, aż się zaczerwieniłam ;)

      Usuń
  3. Wow, zdjęcia przepiękne :) Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjecia sa bezbłedne wygladasz na nich tak romantycznie i taka przejeta jestes tymi zakupami - pelne skupienie na twarzy :) fajnie gratuluje i zazdroszcze wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  5. I co kupiłaś ?
    Sabina

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka z orłem mi się marzy<3

    OdpowiedzUsuń
  7. w tej białej sukience wyglądałaś zjawiskowo ;)

    a t-shirt z orzełkiem od roberta można u nas zgarnąć:P:P:P jakby co to zapraszamy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. co Ty robisz że masz tak ładne nogi?

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia bo pięknaś Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz już całkowicie jestem Tobą zauroczona!:)
    Świetna przygoda!! :*
    pozdrawiam!! musimy się umówić na kawkę w wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekne zdjecia !! w ogole piekne z Was dziewczyny :) zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ale bedzie mi bardzo milo jak wpadniecie :)

    www.illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszcze takich zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę, szkoda że nie mieszkam blisko Was. Zapraszam do siebie będzie mi miło jak i Wy będziecie zaglądały do mnie http://jeanettegloves.blogspot.com/ Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie. Ale zdjęcia super jakościowo, chociaż każdy mógłby takie cykać ;) Czekamy na notkę z rzeczami, które kupiłaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Do twarzy Ci z usmiechem ! :) natomiast bez niego wygladasz.. niekorzystnie. Usmiechem dopelniasz caloksztalt swoich stylizacji w wiekszosci zdecydowanie udanych.

    pozdrawiam Maya.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie z uśmiechem wyglądasz ślicznie a bez subtelnie! czyli tak czy tak idealnie

      Usuń
  16. ta z orzelkiem jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem tutaj pierwszy raz , świetny blog dodaje do obserwowanych ;)
    na pewno tu jeszcze nie raz zaglądnę i skomentuje ;)
    pozdrawiam i życzę udanego prowadzenia bloga i samych sukcesów

    http://nieeosiagalnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. T-shirt Kupisza z orłem jest moim marzeniem, chyba sie skusze;))

    Zapraszam do siebie;)

    www.nkdlunch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie Ci we wszystkim, co tylko włożysz na siebie, ale pudrowa sukienka prezentowała się na Tobie niezwykle!

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uważam, że ten t-shirt Kupisza jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś strasznie podobna to Agnieszki Maciąg

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz, piękne zdjęcia! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. z jakiego sklepu różowa torebeczka z kokardką, trzecie zdjęcie? Jest piękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebeczka ze sklepu Bizuu... piękna choć drogaa...nie pamiętam dokładnie ile kosztowała, ale coś mi się przypomina, że nie należała do najtańszych, niestety...

      Usuń
  24. świetnie wyglądasz w tej białej sukience:) a jeśli chodzi o czas wyprzedaży - z niecierpliwością oczekuję!!!

    PS: jak będziecie się wybierały na zakupy do Wawy to dajcie znać, chętnie z Wami pójdę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. jesteś taka pirkna :)) sukienka jest obłędna ! pasuje do Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  26. zdjęcia są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejjjjjjjjjjj jakie śliczne zdjęcia:)Powiedz,że kupiłaś tą kremową sukienkę!?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj niestety, nie kupiłam. Pochłonęłaby cały budżet ;(

      Usuń
  29. świetne zdjęcia ;) Zapraszam do siebie na mojego nowego bloga ;)
    http://kolorowe-jutro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. czy ja Was mogę skądś kojarzyć?? :) a może byłam tu jakiś czas temu - na pewno zapadłyście mi w pamięć! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe może Ty nas średnio kojarzysz, ale za to my Ciebie bardzo dobrze kojarzymy ;)))) Aż dziw, że jeszcze sie nie spotkałyśmy gdyż jedna z nas mieszka w Łodzi ;)

      Usuń
    2. No więc tak, dziewczyny zdobyłyście już jakąś sławę, to i Madziara w końcu Was dostrzegła. Bo jakbyście były mało znane to by Was miała gdzieś. Nie pisze tego ze złośliwości tylko obserwacji, gdyż napisze dosadnie, ale podkreślam- nie mam na celu być złośliwa tylko szczera, więc mi nie zarzucajcie- to bufonka i teraz raczyła Was "dostrzec"!

      L.

      Usuń
  31. Woooow, rewelacyjne zdjęcia! :) Pięknie wyglądałaś w tej kremowej sukience, idealnie! <3

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Nice post. I learn something totally new and challenging on
    websites I stumbleupon everyday. It will always be exciting to
    read through content from other writers and practice a little something from
    other web sites.
    My web page :: Mike Walden Scammer

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam jedno pytanie , często jesteście krytykowane - jak sobie z tym radzicie?

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, these photos are amazing! You both are so pretty!
    I would love for you to visit my blog sometime!!
    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie pozuj tak sztucznie dziewczyno, na ostatnim zdjeciu, z naturalnym usmiechem i dolkami jest ci o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne zdjęcia <3

    Zapraszam do mnie
    http://rougelipstickstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. ta biała sukienka jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  38. ślicznie wyglądałaś!
    kocham Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam ten blog;) jak zawsze super;)

    zapraszam serdevznie;):):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Skąd jest ta przepiękna czarna (skórzana?) ramoneska? Wyglądasz olśniewająco! Szukam takiej od pół roku :( Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurteczkę skórzaną kupiłam jakiś rok temu na ryneczku (dokładnie Plac Jacka) w Częstochowie ;)

      Usuń
  41. Gdzie można dorwać to cudo z ostatniego zdjęcia. Chodzi mi o torebkę :) Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam pytanie skąd są te legginsy?spodnie z przed ostatniego zdęcia??

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers