Romantic Spring

10:16:00

Hej Hej!!! No i zostałam sama ;( Kasia właśnie dzisiaj wyjechała do Paryża. I choć i tak nie widzimy się zbyt często (ja mieszkam w Łodzi ona w Częstochowie) to już tęsknie za naszymi rozmowami ;) Kasia wygrała jeden z konkursów organizowanych przez firmę Dove i wspólnie z kilkoma innymi dziewczynami jedzie na 3 dni do Paryża. Taki odpoczynek z pewnością przydałby się każdej z nas...Ach ten Paryż Jeśli chodzi o dzisiejszy zestaw to muszę przyznać, że bardzo lubię takie dziewczęce i romantyczne klimaty. Choć średnio przepadam za kolorem różowym to ten żakiecik jest jednym z moich ulubionych. Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;)





Żakiet- Mosquito
Tuniko/Sukienka- Kappahl 89zł
Torebka- Peek&Cloppenburg 129zł
Naszyjnik- Edibazzar
Buty- prezent






Przypominam również o rozdaniu na naszym blogu <KLIK> 
Do wygrania 5 książek "Sekret młodości Facefitness" 

You Might Also Like

78 komentarze

  1. Magdo wyglądasz cudownie ;) Wszystko idealnie do siebie pasuje ;) Byłoby mi bardzo miło gdybyś nałożyła jeden z moich biżutków ;) Jeśli będziesz chciała coś ode mnie dostać daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana masz wielki talent! Z pewnością przejrzę Twoje cudeńka ;)

      Pzdr

      Usuń
    2. Będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  2. Bardzo zazdroszczę Paryża!

    Za to Ty wyglądasz parysko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a skad marynarka jest? :) makijaż oka super, mogłabyś kiedyś post przygotować jak tak zrobic:) pozdrawiam, miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarka z Mosqito (link w poście) ;) Już nie raz robiłam post na temat mojego makijażu oka. Zajrzyj tu (zakładka: Zrób to sama):

      http://quintessenceofbeauty.blogspot.com/search/label/Zr%C3%B3b%20to%20sama

      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Cudowne kolorki i zestawienie materiałów. Zastanawiam się tylko czy sukienka nie jest ciut za kusa :)
    A Kasi chyba wszyscy zazdroszczą tego wyjazdu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynarka jest super, bardzo pasuje Ci taki kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny naszyjnik :) sukienka słodziutka - ale czy nie jest za krótka??? na zdjęciach wyglada na bardzo mini :)

    Żakiecik ma bardzo ładny kolor :)

    Pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest króciutka...noszę ją jako tunikę. Zaprezentowany zestaw rzeczywiście nadaje się na bardziej letnie dni (idealny np na plażę minus buty ;P ).

      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Bardzo kobieco :-) Lubię te zegarkowe naszyjniki !

    OdpowiedzUsuń
  8. W środku lata, na plaży długość sukienki byłaby idealna, ale tutaj - moim zdaniem - zdecydowanie za krótka , ale oprócz tego zestaw bardzo ładny. Napisz o jakości tych marynarek bo też chciałam kupić . Paulina .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem z tuniczką przesadziłam. Nadaje się zdecydowania bardziej na plaże ;P Jeśli chodzi o marynarkę...Jest naprawdę super. Obawiałam się jej jakości jednak jestem pozytywnie zaskoczona. I jest to moja szczera opinia (żadna reklama). Kolor jest bardzo ładny, krój wręcz idealny. Nie za długa nie za krótka ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję Ci za informacje. Paulina .

      Usuń
  9. Śliczna sukienka:)wyglądasz fantastycznie:):*
    Gratuluję Kasi wyjazdu do Paryża:)

    OdpowiedzUsuń
  10. idealny zestaw :)
    pięknie Ci w różowym !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahhh tylko pozazdrościć Kasi takiej wygranej :) Mam nadzieję, że pokaże choć kilka zdjęć z Paryża :) A wogóle to nie wiedziałam, że mieszkacie w innych miastach. Jak się poznałyście? :)
    A co do stylizacji to właśnie poszukuję marynarki w takim kolorze :) Jak z ich jakością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jej zazdroszczę! Oczywiście bez zdjęć się nie obejdzie. Już ją poinformowałam że ma cykać ile się da! Jeśli chodzi o naszą przyjaźń... Obydwie jesteśmy z Częstochowy i razem chodziłyśmy do liceum. Obecnie Kasia właśnie tam studiuje a ja edukuję się w Łodzi. W przyszłym roku jako, że obydwie kończymy licencjat mamy zamiar w jednym mieście kontynuować naukę. Oby wypaliło ;)
      Na temat marynarki wypowiedziałam się już w komentarzu Pauliny ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Przecudowna stylizacja! Wiosenna, lekka, dziewczęca, po prostu 5/5 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mega:):) !!!!!!!!!!!! brak słów.. czekamy na zdjęcia z Paryża!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja! :) Ciągle zazdroszczę Ci włosów, ja co zapuszczę, to mnie kusi i podcinam ;) Buty prezent? A mogłabyś zdradzić, gdzie mogłabym takie dostać? :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrałam je w konkursie. Są bodajże z DeeZee ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Jesteś taka piękna:D Ślicznie wyglądasz:)
    Gratulacje dla Kasi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak uroczo i delikatnie! zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie:)(choć fanką tych butów nie jestem) tylko nie jest Ci za zimno z gołymi nogami?! no i długość sukienki jest... odważna!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam gołych nóg. Mam na sobie cieliste matowe rajstopy. Cieszę się że są niewidoczne. A co do długości...zgadzam się, zdecydowanie przeznaczona jest dla odważnych.

      Pozdrawiam

      Usuń
  18. Romantycznie, po prostu pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja! dziewczęca i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie podobają mi się buty. Są masywne, skracają i pogrubiają optycznie nogi. Dodatkowo wyglądają jak buty ortopedyczne. Pewnie dlatego nie dodałaś zdjęcia na wprost, tylko ze skrzyżowanymi nogami, prawda? Uważam, że wyglądasz w nich niekorzystnie, mimo, że masz fantastyczną figurę. Takie buty powinno się nosić tylko do spodni.

    Sukienka i marynarka są śliczne.
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście tego typu buty noszone do sukienki mogą skracać nogi. A jeśli chodzi o pozę to absolutnie na to nie zwracałam uwagi. Po prostu wybrałam zdjęcia które najbardziej mi się podobały.

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Nie znam cię osobiście i pewnie na ulicy też bym cię nie poznała, więc nie chcę się wdawać w dysputy bo nie wiem jak w rzeczywistości wyglądają te małe według Ciebie oczka, wyraziłam tylko zdanie. Zastanawiało mnie po prostu dlaczego dziewczyna prowadząca bloga o modzie i urodzie pomniejsza sobie optycznie oko i tyle. Pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Super! Taka świeżość na tych fotkach :D buty pasują :D jedna z najbardziej ulubionych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz, uwielbiam taki styl z nutką retro (wisiorek, koronka), mm :-)

    http://streetfashionbielsko-biala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ale piękna marynarka! omnomonm

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny zestaw - taki zwiewny, aż chciałoby się żeby słońce świeciło jeszcze mocniej:) Bardzo Ci ładnie w pudrowym różu, to zdecydowanie twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale z Kasi szczęściara! Wyglądasz świetnie! Buty, sukienka i marynarka są super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę to napisać, zawsze z ciekawością czekam na twoje zdjęcia bo stylizacje sa super i ty sama jesteś ładną dziewczyną. Zastanawia mnie twój wygląd oczu, robisz jakąś taką dziwną kreskę, czy nie wiem co, że twoje oko staje się jeszcze mniejsze niz jest w rzeczywistości, przez co nieproporcjonalnie wygląda to w złączeniu z twoja twarzą. O co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Rozumiem że widziałaś mnie na żywo skoro wiesz jak w realu wyglądają moje oczy? Niestety ale mam bardzo małe oczy też w rzeczywistości ( i widocznie tak właśnie nieproporcjonalnie wyglądają z moją twarzą ;P). Jeśli chodzi o makijaż oka...maluję kreski eyelinerem tylko na górnej powiece i tuszuję rzęsy. Pod okiem nakładam rozjaśniający korektor. Te zdjęcie były robione rano, a jak wiadomo o takiej porze oczy są jeszcze lekko opuchnięte.

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Masz niesamowicie malutkie oczy...I uprzedzając pytanie - tak widziałam Cię na żywo...

      Usuń
    3. Trudno...co poradzić. Jakoś trzeba z tym żyć ;)

      Usuń
  27. O boże wyglądasz cudownie nie mogę oderwać od Ciebie oczu! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz obłędnie !!
    Piękna sukienka, buty, włosy Świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Możesz napisać czy rozmiarówka tych żakietów jest standardowa? :) czy lepiej brać mniejsze/większe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że jeśli chodzi o żakiety ich rozmiarówka jest raczej normalna, choć ten (ja mam rozmiar S) mógłby być ciut mniejszy, ale sądzę tak tylko dla tego że lubię bardziej obcisłe rzeczy.

      Usuń
  30. Jej jak ślicznie *.* Pięknie wyglądasz w tych rzeczach. I jak delikatnie... Mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Parysko i cudownie!:))

    a Kasi zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  32. piękna, dziewczęca stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Boska sukienka! I cała stylizacja - CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. kolor tych rajstop plus te buty sprawiają wrażenie jakbyś miała łyżwy na nogach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście te buty mają trochę łyżwowaty kształt ;)

      Usuń
  35. jak ja uwielbiam Twoje wlooosy;).... ;**** ah zawsze musze to napisac;) stylizasja bardzo kobieca:) piekna sukieneczka

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna torba;)

    OdpowiedzUsuń
  37. a ja się zachwycam całą Tobą , zazdroszczę urody i stylu :)
    ahh ja też byłam w Paryżu , 2 dni i mam zamiar tam wrócić <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestes taka piękna:)bardzo podobają mi sie Twoje stylizacje:) mam prośbę mogłabyś napisać jakie masz na sobie rajstopy? chodzi mi głównie o firme, ile DEN. bo własnie szukam takich matowych, niewidocznych na nodze ale nigdzie nie moge znalesc...
    Pozdrawiam
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zawsze ślicznie :)
    a sukieneczka jest w tej chwili dostępna w sklepach? nowa kolekcja?
    Byłabym wdzieczna za odp. gdyż szukam własnie białej lekkiej kiecuchy :)
    Pozdrawiam
    Diana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety raczej nie. Kupiłam ją dokładnie rok temu.

      Pzdr

      Usuń
  40. Nie jestem do końca przekonana, czy te buty tu pasują, ale ogólnie mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. O rany wyglądasz fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Aż się zastanawiam gdzie w Łodzi takie miejsce jest ;)
    Też nie przepadam za różem ale żakiecik świetny, a cały set romantyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Też nie przepadam za różowym, ale widząc Ciebie w tym zestawieniu po prostu się zakochałam ! Cudowna jest ta marynarka ! ( chyba coś złego się ze mną dzieje) Wszystko w zestawie jest świetne i piękne jak Ty :3
    Oczywiście obserwuje od teraz waszego bloga ! Nie pozbędziecie się mnie tak łatwo :3

    OdpowiedzUsuń
  44. ahhh, te buty wszystko zepsuły! a miało być idealnie..

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie! Piękne zdjęcia i piękna Ty! Romantycznie i bardzo dziewczęco.Po prostu czarująco :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  46. masz takie piękne włosy ;OO
    i żakiet ma super kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. wszystko idealnie połączone, świetny klimat:))

    OdpowiedzUsuń
  48. całość ślicznie wygląda, a żakiecik chociaż różowy to sama bym się na niego skusiła :)
    pozdrawiam. Saleksandra

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  50. Swietny zestaw , Zakochałam się <3 Będe tutaj częściej wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  51. przepięknie wyglądasz - aż wzroku nie chcę się odrywać! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers