Zimowe wyprzedaże

16:04:00

Hej! Jak Wam mija sobota? Ja mimo natłoku nauki postanowiłam sobie zrobić parę godzin wolnego i wybrać się do Manufaktury. Wspólnie z  koleżanką wzięłyśmy udział w akcji społecznej "Czas podwinąć rękawy", której głównym celem było pobicie rekordu w mierzeniu ciśnienia. Jeżeli jesteście z Łodzi zachęcam Was do odwiedzenia Manufaktury- uwaga za tą małą przysługę dostaje się termometr elektroniczny. Co więcej już na dobre ruszyły zimowe wyprzedaże. Od wczoraj przeceny sięgają już 70%. W tym poście chciałabym zaprezentować Wam przegląd płaszczyków i futerek, które aktualnie możemy znaleźć w sklepach w niższych cenach. Jak widać dominują panterkowe wzory, które w tym sezonie są absolutnym hitem!
PS. Z góry przepraszam za krzywe zdjęcia. Naprawdę ciężko się robi je samej w przymierzalni;P 
Ceny w obecnej chwili mogły ulec zmianie (zdjęcia robione tydzień temu)



ZARA-199zł


ZARA-199zł


MANGO-199zł


ZARA- 289zł


ZARA- 199zł


Stradivarius- 169zł


Stradivarius- 159zł

Które z nich podobają Wam się najbardziej?? ♥ ♥ ♥

You Might Also Like

37 komentarze

  1. pierwszy albo kobaltowy - są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobaltowy i ostatnie futerko są magiczne!!:)

    pozdrawiam (ja niestety też natłok nauki i wyprzedaże uciekają koło nosa:( )

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobaltowy- klasycznie i elegancko, tym bardziej dla pieknych brunetek (ukłon w Twoim kierunku:):) Panterki na pewno są 'fajne', ale jako zwolenniczka klasyki stawiam na krój i kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy śliczny :)
    Ale moją uwagę najbardziej przykuł naszyjnik który masz na sobie. Piękny! Gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana naszyjnik ze Stradivariusa ;) Również z wyprzedaży kosztował 19zł ;)

      Usuń
  5. ale ceny nadal drogie :/ Fajne płaszczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. stawiam na kobaltowy!!!;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. łaaaaaaaaaaaaadne są:) kobaltowy wymiata!!

    OdpowiedzUsuń
  8. 4 i 1!!!! Naprawdę super :) Też się muszę wybrać na zakupy ...

    Pozdrawiam :)

    gAga

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie sa swietne!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Łaaał świetny pomysł w ogóle ;)
    Genialne są!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny a co powiecie na post w stylu "Moja ulubiona bizuteria"? To tak a propo tego naszyjnika ;) Chętnie obejrzę mnóstwo zdjęć błyskotek, jestem sroka ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wyganiali Cię z szatni ??? :P w okresie wyprzedaży przecież takie kolejki, pozdrawiam serdecznie Dagmara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha byłam w środku tygodnia także nie było tak źle ;P

      Usuń
  13. Ciężko byłoby mi się zdecydować, pomiędzy płaszczykiem białym i niebieskim. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj, ja bym miała problem, wszystkie płaszczyki bardzo ładne, dobrze wyglądasz w panterce,pozdrawiam Tosia

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobaltowy płaszczyk - marzenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba D:
    na 100% będę wpadać częściej :D
    aa i oczywiście obserwuję :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten kobaltowy ekstra tylko trochę na Ciebie za duży. Ładne te przymierzalnie, tylko troszkę ciasne ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia :) Sama nie wiem, który płaszcz jest najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Super blog dziewczyny :)zróbcie jakiś wpis z fotkami,o butach na wiosnę :)
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. niektóre rzeczy są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć mam takie pytanie bo widzę,że masz nikona zadowolona jesteś JAKI TO MODEL? Polecasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Nikona d5000. Jak narazie jestem bardzo zadowolona, więc polecam ;)

      Usuń
  22. futrzak z przedostatniego zdjęcia jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  23. już teraz wiem dlaczego tak długo czego się w kolejce do przymierzalni..;/ porażka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam się podpisać - Edyta!

      Usuń
    2. Byłam w pierwszym tygodniu wyprzedaży i upewniłam się że nie ma tłumów, więc na pewno to nie ja byłam powodem kolejek w sklepach które odwiedzasz Edytko ;)

      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers