Trend jesieni- rozkloszowane spódnice

09:59:00

Szerokie, rozkloszowane spódnice robią furorę już od kilku sezonów. Mnie najbardziej podobają się te w stylu lat 50- wysoko taliowane, ukrywające biodra i dodające nieco krągłości. Sprzyjają praktycznie każdej sylwetce. Ich długość zależy tak naprawdę od nas samych. Najbardziej popularne to te sięgające do połowy uda. Moim zdaniem są one bardzo stylowe jednak młodym dziewczynom mogą dodać parę lat. Spódnice do kolan natomiast są optymalnym rozwiązaniem i w mojej szafie są najbardziej popularne. Jeśli chodzi o wzory, najmodniejsze są kratki, paski i kwiaty, choć na topie są również bardziej stonowane desenie, a nawet gładkie, jednolite faktury. Poniżej przykładowe proopozycje. Zapraszam również do obejrzenia stylizacji w moim wykonaniu, w których główną rolę odgrywają rozkloszowane spódnice ;)














♥ ♥ ♥

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Rzokloszowane spódnice są rewelacyjne. Czuję się w nich świetnie i żałuję, że w swojej kolekcji mam tylko jedną taką. Chyba pora to zmienić... ;)
    Widzę, że macie nowe logo- bardzo mi się podoba! Śliczne dziewczyny i cudowny blog- duet wręcz doskonały :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Kochana! Koniecznie spraw sobie więcej takich spódnic ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz spódnic! W mojej szafie skromnie, ale ja mimo wszystko wolę spodnie - czuję się w nich pewniej ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem prawdziwą miłośniczką spódnic. Rozkloszowanych mam całą masę, jednak w większości już mi się znudziły :D Może pora spojrzeć na nie przychylniejszym okiem :D Pięknie, kobieco i zgrabnie wyglądasz na tych 5 zdjęciach! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam takie spódniczki, czuję się w nich swobodnie, kobieco i zgrabnie, ukrywają krągłości ale jednocześnie je ekspodnują. jestem za!

    OdpowiedzUsuń
  6. byłabym wdzięczna gdybyś napisała gdzie takie cudeńko niebieskie (Zdj nr 1)i czerwone (Zdj ostatnie) kupiłaś z góry dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. An 15:02 Spódnicę dżinsową kupiłam w sh dawno temu...jest ona bodajże z Atmosphere ;) Czerwona kieca jest z H&M i kupiłam ją w zeszłym roku podczas letnich wyprzedaży ;)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. nowe logo bardzo fajne :) lubię Was odwiedzać :) kolekcja spódnic godna podziwu!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny nagłówek!:)W Twoich spódnicach jestem zakochana!:*

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w szafie niestety brak takich spódnic, a chętnie bym przygarnęła taką skórzaną i koronkową. Podobają mi się Twoje stylizacje, szczególnie z ta kremową spódnicą.
    Pozdrawiam, Kate ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza niebieska stylizacja cudna!! zakochałam się w niej! Choć reszta też świetna. Nagłówek owszem fajny,lepszy niż poprzedni. Choć macie trochę dziwne miny..ale nic nie szkodzi :P
    codziennie was odwiedzam,macie super zestawy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie najbardziej podoba się czerwona spódniczka! Zwiewna i lekka...tylko pewnie teraz już takiej nie dostanę? Zmiana grafiki naprawdę udana! Zrobiło się bardzo stylowo ;) Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  13. udana sesja, bardzo podobają mi się te stylizacje. super!

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham rozkloszowane spódniczki! A Twoja niebieska i czerwona jest nieziemska!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie bym chciała mieć, uwielbiam je i kupuję nałogowo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog, jesteś śliczna!:)

    Zapraszam do udziału w konkursie u mnie na blogu, do wygrania torebka z najnowszej kolekcji Zary:)

    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/11/konkurs-kreacje-na-topie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na mojego bloga, na którym właśnie zamieściłam post ze stylizacją ze spódnicą identyczną jak ta pierwsza w trzecim rzędzie! Jedyna zasadnicza różnica jest taka, że spódnica ta ma około 25 lat i pochodzi z szafy mojej mamy :) Jednak prawdziwa skóra jest niezniszczalna :) Pozdrawiam!
    www.sonia-mojeuspokojenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nowe logo jest świetne:)Piękne dziewczyny:)super jest Wasz blog, uwielbiam go czytać:))))Relaksuje się przy filiżance herbatki i czytaniu waszych notek:)
    Madziu mam pytanie jakiej używasz szminki??????????Na nowym logo masz taki piękny kolorek ust?:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. An 17:39 Dziękujemy za miły komentarz ;) W odpowiedzi na Twoje pytanie jakiej szminki używam, muszę powiedzieć że zazwyczaj wybieram szminki matujące w cielistym kolorze ;) Obecnie używam pomadki Manhattan nr 29N(Minerals Lipstick) oraz tej firmy Hean w odcieniu berry shake ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja mam takie pytanie, jak ubrać taka spódnice w zimie?? do kozaków? botków? jakiego płaszczyka?? ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Według mnie taka spódnica świetnie sprawdza się również w zimę! Najlepiej wygląda w połączeniu z botkami ;) Wiadomo, że przy długim płaszczu jej nie widać, ale gdy rozepniemy go w cieplejszy dzień bardzo dobrze się prezentuje (szczególnie przy okrycia z podkreśloną talią). Rozkloszowana spódnica będzie dobrze wyglądać również w połączeniu z krótkim futerkiem ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja zawsze stoję przed swoją szafą i zastanawiam się co ubrać do spódnicy! Poddałaś mi kilka dobrych pomysłów, dzięki wielkie!! Kurcze, co zrobić, żeby dobrze czuć się w spódnicy, zawsze mam opory przed ich ubieraniem, nie wiem skąd się to bierze, może brak pewności siebie??
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej:) zobaczylam Cie na papilocie i zakochalam się w Twoim stylu głownie dlatego że jest on dokladnie taki jak mój. Postanowiłam czerpać z Ciebie modowe inspiracje i tu jako prośba od nowej fanki: proszę umieszczaj w postach ceny poszczególnych ciuchów, które masz na sobie bo wszystkie są boskie! Najbardziej interesuje mnie cena i sklep, w którym kupiłaś tą kremową spodniczkę z wysokim stanem:) proszę o odpowiedź i trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  24. aha zapomniałam się podpisać:) Angelika:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Angeliko zawsze staram się umieszczać ceny i marki ciuchów, które prezentuje na blogu ;) Jednak muszę Cię zmartwić kremowa spódniczka ma 20 lat i wyjęłam ją z szafy mamy, więc nie mam pojęcia jakiej jest firmy ;)

    Pozdrawiam Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam,

    Strasznie podoba mi sie zestaw drugi z powyzszego postu czyli bluzka w paski z kokarda przy kolnierzu oraz bezowa spodnica z wysokim stanem jak rowniez czarna torba.Czy moglaby prosic o nazwy wszystkich rzczy z zestawu?;> pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  27. pierwszy zestaw najlepszy, te niebieskości są boskie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers