Marynarka- absolutny must-have

07:56:00

Marynarki  kojarzą się głównie z oficjalnymi strojami, jednak nic bardziej mylnego. To najbardziej uniwersalna część garderoby, którą obecnie założyć można dosłownie do wszystkiego!!! Niegdyś nudne, klasyczne i stonowane żakiety aktualnie należą do najbardziej pożądanych. Ten sezon bogaty jest w marynarki w kolorach jesieni- musztardowym, czerwonym, butelkowym. Świetnie prezentują się również te w pepitkę, przyozdobione cekinami, ćwiekami lub wykonane z tweedu. Od kilku sezonów trwa tzw. Marynarkowa rewolucja. Ja w swojej kolekcji posiadam modele w przeróżnych kolorach i wzorach. Jest to ta część mojej szafy, która wiem że będzie mi służyła przez wiele lat i długo nie wyjdzie z mody.


Moje marynarki:







Na stronie Jestesmodna.pl i Avaro.pl możecie znaleźć żakiety/marynarki we wszystkich kolorach:





Jestem ciekawa czy marynarki to również Wasza ulubiona część garderoby... ♥ ♥ ♥

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Macie rację, marynarka to absolutny must have. Ja posiadam czarną, szarą i beżową sztruksową. Nadają się na każdą okazję i pasują do wszystkiego, a w dodatku potrafią zrobić całą stylizację, gdy nie mam pomysłu co na siebie włożyć. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowa marynarka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką marynarke powinna posiadać każda kobieta:)Twoje są naprawdę śliczne:)w każdej Ci jest do twarzy:)ja noszę marynarki również do dżnisów:)
    Pozdrawiam Kristina:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej marynarka to naprawde fajna rzecz i bardzo przydatna każdej kobiecie polecam zakup a ja jestem jeszcze dodatkowo ciekawa skąd ta niebieska sukienka na zdjęciu bardzo fajna czekam na odzew :)WIOLA

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiolu sukienka jest "bezmarkowa" i kupiłam ją dawno temu na Allegro.

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak marynarka to jest to! Zawsze mnie ratuje w tych dniach kiedy nie wiem totalnie co na siebie włożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam moją ulubioną z H%Mu z dwurzędowymi guzikami i jedną znalazłam nówkę z metką w sh z Warehouse ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Odwiedzam Wasz blog od pewnego czasu ale dopiero teraz postanowiłam go skomentować. Ten post jest trafny w 100%! Marynarka z niczego robi coś :) tak w skrócie. Czasami do pozornie niepasującego stroju dodaje ekstrawaganckiego szyku. Uwielbiam marynarki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam! Mam do Was dziewczyny małą prośbę (no może nie taką małą) czy mogłbyście dodać jakieś propozycje sukienek na imprezy, na dyskotekę, osiemnastę itp. z obecnych ofert sieciówek?
    Jakoś nie mogę w ostatnim czasie namierzyć niczego ciekawego ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypominamy, że odpowiadamy tylko na podpisane komentarze :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu co ja mam zrobić aby mieć tak piękne włosy każdego dnia jak Ty?! Mam bardzo gęste i troszkę krótsze od Twoich jednakże jakiego szamponu bym nie użyła mam ciągle wrażenie,że są oklapnięte, a o odżywkach mowy nie ma bo włosy nawet dnia nie wytrzymają i od razu trzeba myć :(

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę, że też masz fioła na punkcie marynarek :) ja mam ich dużo, ale nigdy za dużo!



    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jestem zakręcona na punkcie marynarek, obecnie poszukuję czerwonej, a w sumie w kolorze oranżowej czerwieni ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem za. Marynarka pasuje praktycznie do wszystkiego. Dobrze się zgrywa z dżinsami, spódnicami. Ale szczerze to świetny pomysł z tym wkładaniem bluzki do spodni. przyznam że działa super. Musze powiedzieć że jestem dość nieśmiałą dziewczyną i zwykle chodzę ubrana normalnie a nie jakoś bardzo elegancko czy trendy, ale ludzie całkiem inaczej już na mnie patrzą - dzięki waszym pomysłom. Prawda że nie każdy ma kase tu na spódniczkę bo śliczna tu na torebką bo pojemna tu na żakiecik bo pasuje do spódniczki, ale całkiem fajnie można zestawiać ciuchy które nie całkiem są nowiutkie. Dzięki że macie tego bloga bo jest naprawdę suuper..:)

    Pozdrawiam.

    Monika

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie kupię podobną marynarkę do tej na zdjeciu nr 2: beżowa, założona do czarnych spodni i czarno- brązowych szpilek?

    Lala 11

    OdpowiedzUsuń
  16. Lala 11 marynarka jest z Pretty Girl ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers