Wywiad dla stylistka.pl

11:17:00

Dzisiaj moja część wywiadu (Kasia) dla portalu stylistka.pl. Dziękujemy za takie wyróżnienie!  ;)))


W moim stylu: madzkas – Kasia
Połączenie klasycznej elegancji z wygodą - to kwintesencja jej stylu. Nigdy nie wychodzi z domu bez makijażu, a stylizacja bez dodatków jest dla niej niekompletna. Oto druga część duetu MadzKas.

Hity mojej szafy to...

Na pewno będą to dżinsowe spodnie z wysokim stanem zapinane w talii na guziki. Jeszcze nie zdążyłam ich pokazać na zdjęciach, ale wiem, że bardzo się wszystkim podobają. ;) Poza tym moim hitem jest na pewno mocny kolor. Lubię barwy neonowe i duża część mojej szafy prezentuje się właśnie w tych intensywnych odcieniach. Najczęściej wybieram ostry róż, kobalt i czerwień.


Dodatki, bez których nie mogłabym się obejść to...

Biżuteria. Jeśli nie mam jej na sobie czuję jakby mi czegoś brakowało, a cała stylizacja wydaje mi się niekompletna. Oczywiście wszystko z umiarem! Dawniej bardzo lubiłam nosić kolczyki, teraz przerzuciłam się na jeden mocny naszyjnik lub zestaw bransoletek.

Hity z mojej kosmetyczki to...

Zdecydowanie moim numerem jeden jest podkład Revlon Colorstay - doskonale kryje i utrzymuje się prawie cały dzień. Lubię także tusz do rzęs Max Factor Masterpiece MAX, który świetnie pogrubia i wydłuża rzęsy jednocześnie ich nie sklejając. Z preparatów pielęgnacyjnych mogę Wam polecić peeling i krem IsisPharma, Glyco-A 12% (z kwasem glikolowym). Doskonale radzi sobie z trądzikiem, bliznami, zaskórnikami i rozszerzonymi porami.


Mój zapach to...

YSL Baby Doll oraz Versace Bright Crystal w zależności od okazji i pory dnia.

Oszczędzam na...

Oszczędzanie z pewnością nie jest moją mocną stroną. ;) Mimo to staram się kupować tańsze kosmetyki do makijażu, które jakościowo nie odbiegają od tych z górnej półki np. lakier do paznokci, róż do policzków czy cień do powiek. Poza tym jestem fanką sezonowych wyprzedaży i często odwiedzam okoliczne lumpeksy (jeśli tylko znajdę czas na takie poszukiwania).

Nie oszczędzam na...

Preparatach do pielęgnacji mojej cery. Wszelkie żele, kremy i toniki staram się kupować w aptece lub na stoiskach z dermokosmetykami. Myślę, że zadbana skóra to podstawa każdego udanego wizerunku.


W internecie kupuję...

Przede wszystkim dodatki - torebki, paski, apaszki, a także niekiedy biżuterię. Co jakiś czas zamawiam od sprawdzonych użytkowników swoje ulubione kosmetyki aby nie przepłacać w drogerii. Ubrań raczej nie kupuję drogą internetową, ponieważ zawsze muszę je wcześniej przymierzyć.

Ulubione sklepy i marki to...

Jak wiele innych młodych dziewczyn lubię H&M, Zarę, Bershkę, Pull&Bear i Stradivariusa czyli popularne sieciówki, które mogę znaleźć w każdej galerii.


Ikona mody to...

Nie będę oryginalna jeśli powiem, że Coco Chanel. Uwielbiam klasykę w jej wydaniu - połączenie wygody i elegancji. Z jej stylizacji najchętniej pożyczyłabym perły oraz żakiety. Jeśli chodzi o bardziej współczesną prekursorkę mody to najbardziej lubię styl Kate Moss. To doskonała mieszanka niebanalnej mody ulicznej i nonszalancji w stylowych zestawieniach.

Największy projektant(ka) to...

John Galliano, który przez wiele lat związany był z domem mody Dior. Mimo całego zamieszania jakie panuje w obecnej chwili wokół tego nazwiska nadal będę cenić jego wspaniałą twórczość. Suknie zaprojektowane przez Galliano wyglądają jak prawdziwe dzieła sztuki.


Swoje stylizacje zaczynam od...

Wyboru jednej rzeczy, która ma być najmocniejszym akcentem całego zestawienia. Czasem nastawiam się na konkretny styl, czasem dobieram wszystko spontanicznie w zależności od dnia i mojego nastroju.

Mam bzika na punkcie...

Idealnego makijażu. Moi znajomi doskonale wiedzą, że bez perfekcyjnego make up'u nie wychodzę z domu. Każda kobieta powinna potrafić podkreślić odpowiednim makijażem swoją urodę lub zamaskować ewentualne niedoskonałości. Nikt przecież nie jest idealny.



Nigdy nie założę...

Nie mogę powiedzieć zdecydowanie, że nigdy czegoś nie założę, ponieważ zmieniam zdanie co minutę i wszystko mi się szybko nudzi. Potrzebuje ciągłych zmian i nowości, jestem otwarta na awangardowe style i pomysły. Coś, co mi się teraz nie podoba, za tydzień może znaleźć się w mojej szafie!

Z męskiej szafy ukradłabym...

Wszystkie koszule, cienki krawat i dużą muszkę. Noszę różne koszule na co dzień i mam ich pełno w swojej szafie. Myślę, że są podstawą każdej dobrze dobranej garderoby. Najbardziej lubię błękitne w paski oraz klasyczne białe.

Największa modowa wpadka...

Z pewnością było ich wiele, ale nic konkretnego nie pamiętam niestety. Jak wiadomo, poszukiwanie własnego stylu wiąże się z licznymi eksperymentami, niekoniecznie udanymi.

 
Stylizacja z której jestem najbardziej dumna, to...

Nie było jeszcze takiej stylizacji, z której byłam zadowolona w 100 %. Może jestem zbyt krytyczna wobec siebie, a poza tym znajduje się dopiero na początku szafiarskiej przygody, a więc wszystko co najlepsze jeszcze przede mną!

Twoje trzy modowe życzenia to...

Chciałabym trafić w końcu na prawdziwe perełki modowe w second handach za przysłowiowe grosze (u mnie w mieście jest to zadanie niezwykle trudne). Marzy mi się także wyjazd na Fashion Week do romantycznego Paryża - myślę, że byłaby to przygoda niezapomniana. Ponad to ciągle czekam na moją pierwszą torebkę od Louis Vuitton...! :)

Zachęcamy Was do głosowania na nasze stylizacje na portalu stylistka.pl: www.stylistka.pl/szafiarki/madzkas/stylizacje/

You Might Also Like

3 komentarze

  1. bardzo ładne stylizacje i jesteś zbyt krytyczna wobec siebie ale większość Polek tam ma ;d
    + zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wywiad, gratuluję i zagłosuję na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wywiad, miło się czytało + zakochałam się w tej stylizacji z białą bluzeczką i cygaretkami!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers