Wakacyjny luz

12:53:00

Hej dziewczyny! Czy Wy też cenicie połączenie wygody i elegancji? Jeśli tak to również w Waszym przypadku sprawdzą się modne w tym sezonie zwiewne tuniki i absolutnie rewelacyjne sandałki na koturnie! Taki zestaw mogę nosić codziennie. Kapelusz z dużym rondem dodałam dla śmiechu w celu urozmaicenia stylizacji. Według mnie tego typu nakrycie głowy sprawdza się idealnie przede wszystkim w nadmorskich kurortach, gdzie słońce nie daje spokoju naszej twarzy i włosom. Kapelusz chroni przed szkodliwymi promieniami słońca oraz jest niezastąpionym dodatkiem gdy chcemy choć przez chwilę poczuć się jak gwiazda Hollywood.









Żakiet- Zara 79zł
Tunika- The Trend House 39zł
Kapelusz- The Trend House 29zł
Torebka- Pilar Abril 99zł
Buty- Vero Moda 49zł


 





Co myślicie o tej stylizacji? Zapraszam do komentowania ;)

You Might Also Like

12 komentarze

  1. ten kapelusz jest po prostu nieziemski! ;))
    zapraszam na
    neverlosehopeandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Znalazłam Wasza stronę wczoraj i naprawdę mi się spodobała. Szukałam jakiegoś ciekawego blogu o modzie i znalazłam :]. Byłam na wielu stronach, ale Wasz blog naprawdę przypadł mi do gustu i stwierdziłam, że muszę częściej tu zaglądać. Stylizacja świetna. Nie umiem określić co w niej mi się najbardziej podoba, ponieważ całość wygląda rewelacyjnie. Czekam na kolejne wpisy i stylizacje Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne buty, sukienka piękna. Fajnie wyglądasz w tym secie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się bardzo podoba. Marynarka ma świetny krój. Buty są po prostu świetne, nadają się na każdą okazje. Kapelusz również dodaje elegancji i kobiecości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję serdecznie za każdy miły komentarz i zapraszam do śledzenia bloga aktualizowanego codziennie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu:)Jesteście świetne Dziewczyny!A ta stylizacja jest genialna!:)Dodaję Wasz blog do obserwowanych:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, jak by było bez kapelusza, ale wiem, że z nim jest genialnie.
    Piękna tunika...wszystko super

    OdpowiedzUsuń
  8. jej buty genialne<3 i za taką niską cene super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję ;) Buty kupiłam w outlecie Vero Moda w Łodzi może stąd taka niska cena ;) Z początku nie byłam przekonana ale teraz myślę że za 50zł to był świetny wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. buty fajne no i zakiet, ale calosc mi sie nie podoba niestety. no i ten kapelusz- moze i dla smiechu, ale jest taki "zalobny". dla mnie not!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie ślicznie wyglądasz w tej stylizacji. Gdzie kupiłaś torebkę? Jakiś czas temu wypatrzyłam brązową z tego modelu, ale nie znalazłam jej w żadnym sklepie internetowym a w stacjonarnych nawet nie wiem gdzie szukać produktów Pilar:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem Ci szczerze, że jest to torebka mojej mamy, a kupiła ją w butiku Menbur w częstochowskiej galerii. Tam mają buty i torebki wielu hiszpańskich marek. Szukałam na różnych stronach internetowych i można znaleźć naprawdę fajne oferty np tu: http://www.lubiebuty.pl/ Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers