Ponadczasowa koronka

20:19:00

W szafie każdej mamy lub babci znajdziemy wiele romantycznych i niezwykle uroczych koronek, które obecnie ponownie pojawiły się w modzie i na wybiegach. Przed wiekami, materiał ten tworzony w niezwykle precyzyjny sposób przy pomocy szydełka, królował na prawie wszystkich dworach szlacheckich i mimo, iż był odzwierciedleniem niewinności i delikatności, wzbudzał również pożądanie.

Obecnie z koronek tworzone jest wszystko, nie tylko typowe dla tego materiału firanki czy bielizna, ale również sukienki, spodnie, legginsy, spódniczki. Elementy koronkowe mogą także stanowić subtelny dodatek do butów, naszyjników, opasek.


zdjęcia: http://www.polyvore.com/

Koronki kształtują naszą kobiecość i delikatność. Są kwintesencją niewinności i może dlatego najbardziej popularne są te w kolorze nude, ecru czy w pudrowym różu.

My również ukazując modowe stylizacje uległyśmy szałowi na koronki. Oto nasze wcześniejsze propozycje:






Koronki są SEXY! <3

You Might Also Like

6 komentarze

  1. ja tez cenie koronki , moj ostatni zakup to koronkowa bluzka kupiona w hm'ie . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio kupiłam śliczną bluzeczkę w ny i już ją kocham :) fajną sukienkę ma Magda na drugim zdjęciu i ta ostatnia tunika tez sup ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli wszystkie jesteśmy zakochane w koronkach! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. - no to ja sie tez dolacze .! =) uwielbiam koronki - mam ich mnostwo i CIAGLE MI MALO . =) bardzo podobaja mi sie te 2 koronkowe buty - wiesz moze, jaka to firma .? zapraszam rowniez do mnie, dopiero zaczynam prowadzic bloga . =)

    OdpowiedzUsuń
  5. KORONKI GÓRĄ!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, ostatnia mnie urzekła ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers